Ha dit weer is echt goed, hele dag in bikini paraderen voor mannetje lief Ha geen gebrek aan geklus hier, hoe gaat het bij jullie dames Sorry, moest tt ff kwijt, maar geef de zon de schuld!!!!
whahahah! ik moest ook hier aan denken. duurde ff voor t kwartje viel! Nu maakt t in bikini paraderen voor mijn man nu niet zo veel uit (die vind t gewoon ook wel leuk) maar of ik er zelf nu zo warm van wordt.... pffff nog meer geplak aan mijn lijf!
Hihi... volgens mij had ik deze moeten plaatsen bij zwanger worden Zonnesteekje, hahahhaha... sry meiden!
Ik heb van het weekend 2 jurkjes gekocht bij primark en heb der gisteren een van aangehad. Kort, en strapless. Vriend is niet van me af te slaan . Hoe vaak ik al het woordje lekker ding heb gehoord . Kindjes willen we niet meer maar oefenen is ook leuk. Voelde me super sexy op den duur haha. Roept er ook nog een man naar me hey schoonheid nou dit jurkje is mijn favoriet
nou al scheet mn vent briefjes van 50 euro ik vind het veel te plakkerig nou hahaha hij geeft er maar een rukkie aan
Jammer dat ik een vriend heb die niet zoveel intresse heeft in seks, ik kan ik bikini gaan lopen of in de blote kont maar krijg geen reactie hoor Ach tja veel klus plezier!!!
Hier worden de nodige opmerkingen wel gemaakt, maar het is mij veelste warm! Gelukkig voor hem daalt de temperatuur de komende week weer
vind dat woord klussen ook zo weinig met sex te maken hebben wij klussen in en om het huis denkt dan echt iedereen dat we in de tuin sexen????? en ik zou zeggen trek voortaan savonds een uurtje je bikini aan bij jouw man succes verzekerd nou sex ze
En waar is je kind dan tijdens de daad. Hier trouwens ook veel te plakkerig daarvoor... Heb er echt geen zin in, maar er hoeft gelukkig ook niet meer 'geklust' te worden hier.
Ik had t echt niet door dat t om sex ging! Zat echt al te denken welke bikini ik aan zou trekken zodat manlief gaat verven Lok
ha ha, ja deze tijd van het jaar geeft mensen heel veel zin.... En logisch. Ben er zelf ook niet vies van.
manlief snapt niet dat er vrouwen zijn die eerst aan echt klussen denken ipv seks... tja.. hij had het gelijk door zei die.. (misschien omdat mannen ook altijd aan seks denken?)
geloof niet dat mn man op mij in een bikini zit te wachten.... en met dit weer is een koud witbiertje wel t lekkerste waar ik aan kan denken haha!
Zelfs mij partner die altijd wel hard vooraan staat is er nu niet zo over te spreken, al dat geplak jugh...