Plantaardig eten/spiritueel afvallen! Wie kletst mee?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door butterfly24, 3 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hallo dames.

Ik heb rond gekeken of er al ene bestaand groepje was waar ik me aan toe kon voegen. Ik vond alleen niet wat ik zocht en besloot dus zelf maar een groep te beginnen.

Ik ben bezig mijn eetpatroon te veranderen naar een plantaardige stijl ( dus natuurlijk en gewoon zo puur mogelijk ). Even in het kort, ik heb volgens de artsen astma en gebruik veel medicatie. Mijn klachten zijn ontstaan in een emotionele periode waardoor ik nooit echt heb kunnen accepteren/geloven dat het astma is. Ik ben middels coaching veel meer groenten en fruit gaat eten en dit geeft me veel positieve kracht en nieuwe energie. Ik ben het spirituele pad wat opgeraakt en haal daar ook veel positiviteit uit. Hele andere wereld maar als je daar voor open staat gebeuren er prachtige dingen.

Ik ben al jaren bezig met mijn gewicht en het willen afvallen. Echter merk ik nu dat we allemaal een Sonja Bakker boekje kunnen volgen, we kunnen allemaal ons eten gaan meten, maar de reden dat je eet heeft een oorzaak. Wil je echt afvallen en gezond worden, dan ben je er niet door alleen anders te eten, het is je angsten onder ogen komen, jezelf in de spiegel bekijken en de confrontatie aan te gaan. Door dit proces ben ik anders gaan eten en voel me beter. Ik eet niet volledig al volledig plantaardig hoor. Maar ik wil wel een stap verder maken en kijken of ik met behulp van de natuur ( dus zonder troep ) beter kan worden. Ben gisteren bij de homeopaat geweest en ook met haar ga ik aan slag om angsten en emoties te lijf te gaan.

Ik zoek een paar kletsmaatjes die ook in dit proces zitten om dingen te kunnen delen.
    Ik merk in mijn omgeving dat niet iedereen er echt open voor staat en dat je er niet echt over kunt praten. Geeft dan best een eenzaam bestaan.

Veel liefs butterfly.

mishan vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina