Dat is toch niet echt zelfstandig staan te noemen als een kindje zich optrekt? Anyways, Yelena doet dat sinds 8 maanden. Ze loopt nu nog niet los. Ze kan een paar seconden los staan, meer nog niet.
Met 10 maand bleef hij staan als je hem neerzette en met 12/13 maand deed hij het uit zichzelf. Met 16 maand ging hij lopen.
mijn mannetje met net 7 maanden, totaal gefrustreerd was hij ervan, omdat het even veel te snel ging voor zijn koppie... nu loopt hij rond de tafel, verder heeft hij er helemaal geen interesse in, kruipen gaat veel sneller en vindt hij veeel leuker!
Met 9,5 ging ze binnen 2 dagen kruipen en zelfstandig staan. (sinds 2 dagen na haar verjaardag loopt ze helemaal zelfstandig)
11 maanden, onze mannetje is erg sterk (kon met 6 maanden al zelfstandig zitten, niet uitzichzelf hoor, maar als je hem neerzette) maar is een beetje lui, en heeft het nu ontdekt, ik moet wel zeggen, het zijn vooral de plaatsen waar mamma is. (bank waar mamma op zit, mamma zelf, het bedje al ik er aan kom.
Noelle had het in 1 weekend voorelkaar om te kunnen blijven zitten als je haar op haar bips neerzette, zelf te kunnen gaan staan in de box en haar bed en te kunnen kruipen. En toen was ze net 8 maanden. Ze maakte dus ineens een enorme sprong in haar ontwikkeling en was daar ook behoorlijk vroeg mee. Mijn oudste dochter was veel later met dit alles.
Hier met bijna 10 maanden. In verhouding vrij laat want met andere dingen als rollen, tijgeren en zitten is ze erg vlot. Nu is ze zo trots op haar nieuwe kunsten dat ze het overal doet haha!