Mijn dochter is nu een paar dagen verkouden met een fijne snottebellenneus. Op zich niets ernstigs, dat gebeurt wel vaker. Maar nu hoest ze er ook bij. En dat vind ik wel zielig. Hebben jullie een tip wat goed werkt bij die kleintjes? Vooral 's nachts is ze bezig met hoesten en houdt ze ons uit de slaap Zelf lijkt ze gewoon door te slapen namelijk...
Kijk hier eens op. Ik ben zelf meer voor homeopathie bij de kleintjes. Alle producten van VSM kun je al vanaf 0 maanden gebruiken. Griep en verkoudheid | Pure Lijfkracht van VSM Enne een doorgesneden ui op de slaapkamer doet ook wonderen.
huisarts adviseerde mij om neusdruppels te geven, voor het slapen, dit lost het slijm op, minder kans op hoesten en dat was ook echt zo.
Die 7 daages kur van VSM is heel fijn, voor de pijnlijke kriebelhoest kan je ze daro hoestsiroop geven, als het slijnhoest is hebben ze druppels van bisolvon. Als ze dalijk een jaar is, hebben ze balsoclase zetpillen, die zijn ideaaaal voor kribelhoest! En hoofdeind van het bedje iets omhoog zetten helpt ook. succes!
Hoe zetten jullie het hoofdeinde dan iets omhoog? Gewoon een kussen eronder ofzo? En helpt dat ook tegen hoesten of alleen tegen verstopte neus? Ik ga zo direct uit werk even dat kuurtje halen!
je hebt ook zetpilletjes speciaal voor baby,s tot een jaar iets met eucalyptus erin. Misschien even bellen met de apotheek
Hoofdeind iets omhoog ( met een dun kussentje of een opgerolde handdoek) en een bakje water op de kamer ( dit kan verdampen en zorgt voor een betere luchtvochtigheid). Verder kun je goed gaan stomen voor het slapen gaan en event. direct erna smeren met Luuf. Ik maak voor Tess wel eens dropwater als ze echt veel last van haar keel/hoest heeft maar dat deed ik nog niet toen ze jonger was.
Ik heb die druppels van VSM gehaald en ze heeft direct vannacht lekker doorgeslapen (waarschijnlijk toeval hoor, want lijkt me stug na 8 druppels...hahahahaha). Ben benieuwd of het doorzet.