http://youtu.be/ItTvaDRE-Xc Ik moet dit even delen hoor, mijn kleine tut stapt ineens los!! O o wat ben ik trots En dat met pas 10 maanden!
Waauwww!! Trotse mama en dochter!! En snel zeg! Helemaal leuk!! (nu ben ik een beetje jaloers: hard oefenen hier dus hahahaha)
Wat zoet! Lekker snel ook hoor! Ik denk dat mijn meisje ook binnenkort wel gaat lopen, ze loop al snel via kastjes, banken e.d. en ze staat ook wel eens ff los zonder dat ze het zelf door heeft. Als ze het merkt dan valt ze om..haha..
he! Hou eens op jij? Ik ben hard aan het oefenen maar hier alleen een paar stapjes aan het handje Bij jou gaat ze ook als een tierelier zeg!
Die van mij stapt ook nog steeds alleen aan de hand hoor, en ze is 17 maanden maar dat maakt mij niet een minder trotse moeder Kindjes hebben hun eigen tempo, die van jou is vast ergens anders heel vlug mee.
Ik ben ook super trots hoor op me meisje! Ze oefent wel heel goed En ze is heeeeeelll goed in drammen hahahaha. Nee geintje! Ze is een super baby!
Ooh dat kan die van mij ook goed. Als ze dr zin niet krijgt, drapeert ze zich over de vloer en huilt krokodillentranen, echt erg. Ik moet dan altijd denken aan een zinnetje uit een liedje: "It's my party and I'll cry if I want to.." Zo ik ben weer genoeg off-topic geloof ik.
Goed zeg! Die van ons loopt sinds zondag achter een poefje en staat af en toe los, maar los lopen zie ik haar nog niet doen, hoor!
Ahhh niet jaloers zijn, ieder kindje is weer ergens anders snel in... . Die praat misschien al? En heeft meer tandjes? ha ha... Jenaya bv kletst nog helemaal niks, en heeft nog 'maar' 2 tandjes . INEENS is het zover hoor, time flies!!