niet slapen 's avonds en 's nachts

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Vicki1991, 14 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vicki1991

Vicki1991 Actief lid

4 dec 2012
    207
    0
    0
    Nederland
    Hallo allemaal, misschien kan iemand mij een goede tip geven.

Onze kleine mannetje van 5 weken heeft nooit echt goed geslapen 's nachts de laatste 2 weken ging goed van wat hem betreft. Hij werd alleen wakker voor zijn voedingen en dan ging lekker weer in slaap na een boertje laten. De laatste paar dagen is het weer zo slecht geworden. Hij ligt nu sinds 19uur alleen maar te huilen, hij heeft zijn voedingen gehad, hij heeft ook een heerlijke douche gehad samen met mijn man ( dit vindt hij heerlijk) en dan hebben we hem in zijn bedje gelegen maar hij lijkt helemaal niet moe te worden toen die in bed lag en begon alleen maar te huilen. Ik heb hem dus uit bed gehaald om 19:15 en dingen uitgeprobeerd om hem rustig te maken. Eerst zat er een boertje dwars en kwam die binnen een paar minuten eruit, dan begon de huilen weer en heb ik rond de slaapkamer gelopen in het bijna donker en liedjes gezongen vonddie fijn maar dan huilde hij weer. Daarna was het tijd voor zijn volgende fles ( 3 uur later) hij was moe, viel in slaap in mijn armen, heb hem in bed gezet en meteen weer wakker en huilen. Ik zit nu mijn haar uit mijn hoofd te trekken om te denken wat er aan de hand kan zijn. Als ik hem in mijn armen heb is die stil en dan in bed krijst hij gewoon weer. Manlief heeft hem nu naar bed gebracht weer en hij is stil maar voor hoelang.

En ook nog een vraag hoelang deed het voordat jullie kindje doorslaapt 'snachts? Hij komt nogsteeds om de 3 uur voor een fles en heeft ook nog 110/3 met elke fles. Mocht van de cb

iK hoor het graag

2. Wappie82

Wappie82 Bekend lid

27 sep 2012
    712
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit is de periode dat ze veel huilen. Waarom? Tja....krampjes, bij je willen zijn, oververmoeidheid, wennen aan de wereld. Kan van alles zijn, maar hij is nog zo klein. Mijn dochter deed hetzelfde, vooral 's avonds veel huilen..echt hard huilen. Vreselijk vond ik het! Inbakeren af hier meer rust en rust en regelmaat. Maar het is vooral de tijd uitzitten, hier was het vanaf werk 10 ineens een heel stuk beter. Tot die tijd moet je hem gewoon bij je nemen, troosten. Het is wat voor zo'n hummeltje, ineens op de wereld, koud, alleen in een bed. Met d tijd wordt het beter, geloof me!

Wel medisch alles uitsluiten! Maar als ik het zo lees klinkt het als normaal baby gedrag. Hier was het vooral oververmoeidheid, en krampjes...dat was hier ook altijd 's avonds. En ze sloeg zich steeds wakker in bed, was erg alert dus inbakeren was een uitkomst hoor! In de pacco doek, ideaal!

Succes! Komt echt goed. Ik heb achteraf spijt dat ik te weinig heb genoten van die eerste tijd. Ik vond het huilen heel erg, ging door merg en been en vooral de machteloosheid. Baby's worden eigenlijk 3 maanden te vroeg geboren, bij de meeste gaat het vanaf 3 maanden een stuk beter!

3. Wappie82

Wappie82 Bekend lid

27 sep 2012
    712
    0
    0
    NULL
    NULL
    En trouwens, met 5 weken is het heel normaal daarbij 's nachts om de 3 uur komt. Dat was hier ook zo hoor. Wij hadden te geluk dat ze bij 7 weken ging doorslapen, dat was dan van 23.00 tot 5.30/6.00.
    Niet te snel willen, hij is pas 5 weken!

Deel Deze Pagina