ik heb een dochter van bijna 5 die gaat dus na de vakantie weer naar school, nu hebben we vlak voor de vakantie een tweeling gekregen.Zijn er hier meer ouders die een schoolgaand kind hebben en een baby?En hoe doen jullie dat met de schooltijden en de voedingstijden?Smorgens wegbrengen en smiddags ophalen lukt opzich wel,maar tussen de middag dan is de tijd kort om zelf met je kind te eten en dan ook de tweeling die wil drinken.En als ik het schema zo maak dat ze of van te voren of erna een voeding willen dan zit ik met het slaapschema, nu gaan ze smiddags naar bed,maar dat kan dan niet meer,hooguit een uurtje.De tweeling is nu 7 weken. Hoe doen jullie dat?
Hé, Hier geen tweelingmaar toen Quinn in januari voort het eerst naar school ging zat ik min of meer met hetzelfde probleem. Levi was toen 8 maanden(dus wel iets ouder)Ik heb het 2 dagen gedaan. Brengen/halen/eten/terugbrengen en goochelen met de slaap-en eettijden van de kleine Pfffffff....doovermoeiend. Ik bedacht me....Quinn heeft altijd 2 hele dagen kdv gehad. Die onderbreking voor de lunch is hij eigenlijk niet gewend. Snel, snel de boterham......"ik kan niet zo snel eten" dus.......overblijven! Nog in de eerste week laten overblijven en dit is voor de 3 dagen dat het nodig is ook zo gebleven. Hij vindt het prima en ik hoef niet zo te racen/stressen! Dat is me die 1,40 per keer wel waard hoor! Grtz
in okt heb ik het zelfde probleem, maar gezien in 3 dagen werk gaat iig 3 dagen naar de overblijf, vrijdag kan ik nog ff aan wat ik ga doen, maar al wel besloten dat hij wel gaat overblijven als zijn zusje strakjes 1 gaat slapen....
hier ook een 2 ling maar geen kleine kids erbij maar mijn vriendin heeft ook een twin en een zoontje van 6 maar ook zij laat hem onder de middag zijn boterhammetjes op school eten. zij heeft ook die beslissing genomen omdat het voor haar veels te meoilijk was met het voedingsschema en dan vooral omdat ze bv geeft en dat duurde toch wel even met 2 en zeker tijdens de periode als ze om de 2 uur kwamen en haar zoontje vind het superleuk om bij zijn vriendjesd op school te eten