zelfzaad test etos

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door boesje, 7 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Bij ons moet je het van de huisarts in hetzelfde lab inleveren als in het ziekenhuis. Is hier in de regio maar 1 lab wat alle onderzoeken doet. (bloed, urine, enz enz). Dit lab zit in het ziekenhuis zelf. En voor bloedprikken enz kan je wel in je woonplaats. Wat daarna alsnog naar het lab in het ziekenhuis gaat.
    Maar via huisarts of ziekenhuis is wel het beste. Je moet wel een verwijsbrief hebben voor het onderzoek.

2. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Hehe, denk dat ze idd wel heel gek staan te kijken in het lab als je er met een of ander potje aan komt zetten, zonder de bijbehorende formulieren ja :p

Weet eigenlijk niet hoe het hier zit, denk idd dat als het onderzoek aangevraagd wordt door de HA dat het ook naar het ziekenhuis moet.. Maar blijkbaar (van wat ik hier 't afgelopen jaar heb gelezen) is dat niet altijd zo..

3. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    meiden, hartstikke bedankt voor jullie reacties. Ik denk dat ik nu wel voldoende op de hoogte ben en geen (ook nog dure) thuistest ga doen. De meerderheid reageert niet positief dus ik ga de gok niet wagen met als gevolg dat....

Deel Deze Pagina