Inhoud commode

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door marittt, 4 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Wat bergen jullie allemaal op in de commode?

Wij hebben geen kast op de babykamer staan, dus ik ga straks eens kijken wat er allemaal in de commode past.
    Hoe doen jullie dat bijvoorbeeld met de verschillende maatjes kleding?

2. augustus

augustus Niet meer actief

Ik heb op mijn commode niks staan, behalve het kussen. Heb dan ook niet een standaard commode.
    In de lades van de commode zitten de luiers, hydrofiele doeken, pyama's, rompertjes en verzorgings spulletjes.
    De kleding heb ik op maat gesorteerd en de kleine maatjes vooraan in de kast gelegd, de grote maten achterin. Wel truitjes bij truitjes en broekjes bij broekjes etc.

Of het zo handig is weet ik nog niet hoor. Heb ook maar wat gedaan ;)

3. pollywol

pollywol Actief lid

14 aug 2007
    264
    0
    0
    Ook hier geen kast, maar van de blokker een kledingrek (zoals ze in winkels gebruiken). Kleertjes hangen dus leuk als setjes in de kamer. En dan alle andere spulletjes in de commode, dat past dan prima.

4. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Heb de kleinste kleertje tot en met maat 62 in de commode liggen, hydrofiel luiers, slabbers en spuugdoekjes.
    Mandje met de luiers heb ik in het openstuk van de commode staan en bovenop heb ik het aankleedkussen liggen.
    Heb naast de commode nog een apart wandrekje met de verzorgingsspullen staan ;)

5. CreaLinda

CreaLinda Bekend lid

31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Op de commode ligt een aankleedkussen en staat een doos met billendoekjes.
    In de lades zitten de kleinste rompertjes (mt 50/56 en zelfs die zijn dus te groot...), hydrofieldoeken, luiers en de zalfjes die ik al gekregen heb (sudocreme bijv.).
    Onder de commode twee planken waarop in totaal 4 mandjes staan.
    In 1 mandje zitten de sokjes (alles door elkaar) in de ander schone aankleedkussenhoezen, eentje met speelgoed en eentje met te grote rompers.

Linda

6. Oopsie

Oopsie Actief lid

23 feb 2007
    112
    0
    0
    Spijkenisse
    Hier zo'n beetje hetzelfde. Ik heb alles in kleine mandjes (van de Blokker ofzo) gedaan. Dat vond ik wel handig met wassen en de was opruimen. Dan kan je zo het mandje eruit pakken en de kleertjes erin doen. In ieder mandje een andere maat of soort (rompertjes/pyama/kleertjes).
    Vind babykleertjes toch al niet zo lekker stapelen en in zo'n mandje wordt het niet zo'n puinhoop.

Verder heb ik in de laatjes de slabbertjes en spuugdoekjes gedaan. In het onderste kastje de voorraad luiers. In een mandje in het kastje de verzorgingsproducten. Een mandje met hydrofielluiers en washandjes. De baddoeken. Eigenlijk alles wat je veelvuldig in gebruik heb.
    Wat niet zo vaak gebruikt wordt, heb ik in de inbouwkast in het kamertje.

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.071
    3.862
    113
    Op de commode een aankleedkussen, stapeltje luiers en billendoekjes. In de commode in het kastje berg ik de pakken luiers op, luierzakjes, voorraadje billendoekjes, lakentjes, wikkeldoeken etc. In de laadjes heb ik rompertjes, slabbetjes, washandjes en pyamaatjes.

8. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Op de commode:
    Kussen, billendoeken, mandje met verzorgingsproducten.

In de lades:
    Luiers, geparfumeerde luierzakjes, voorraad billendoeken en verzorgsspulletjes die ik niet dagelijks nodig heb.

Achter de deurtjes:
    Hydrofiele luiers en washandjes, voorraad verzorgingsspulletjes en luiers, spuugdoekjes, badcapes, slabbetjes, aankleedkussenhoezen.

Achterin bewaar ik de kleertjes die nog veel te groot zijn.

Deel Deze Pagina