zoals beloofd: Graphs for the Low Dose BPA Spreadsheet What every dentist should know about bisphenol A. - PubMed - NCBI Ik van van beiden de pdf's maar die kan ik hier niet neerzetten. Als je die wilt hebben moet je mij ff een pb sturen met je emailadres, dan stuur ik die naar je door. Oh, en je engels moet wel goed zijn (sorry )
Nou ik geloof niet dat ik heb gezegd dat ik mijn haar heb geverfd tijdens de zwangerschap. Ik heb negen maanden in het donker gelegen, dus wie ben jij om daar iets over te zeggen? Jouw reacties over mijn eigen gevoel goed praten zegt meer wat over jou dan over mij
Heb ik dan gezegd dat jij hebt gezegd dat jij je haar hebt geverfd? Ik denk nl dat je het verkeerd leest. Ik reageer op jouw extreme voorbeeld over haren verven. En daarmee -dat voorbeeld- probeer je jouw mening goed te praten (je zegt het overdreven te vinden)en als je een mening alleen kan verdedigen door extreme irrelevante voorbeelden te geven, dan maak je geen punt. Dat bedoel ik ermee te zeggen. Het is vreselijk om heel je zwangerschap zo ziek te zijn en ik begrijp dat je extra dankbaar bent dat jouw kindjes gezond zijn. Maar wat jij hebt doorgemaakt tijdens de zwangerschap staat los van bewust ongezonde keuzes maken tijdens de zwangerschap en deze waarschuwing negeren.
Ik vind het interessant en zou hier zeker wat meer op willen letten. Maar ik vind het wel erg lastig. De tips pas ik al wel toe eigenlijk. Maar ik vind het vooral lastig bij verzorgingsproducten. In die buitenlandse folders hebben ze het over labels, maar dat kennen wij hier in Nederland niet volgens mij? Ik lees al die stoffen die gevaarlijk zijn, maar ben juist eigenlijk op zoek naar welke artikelen en merken we dan wél veilig kunnen gebruiken. Zoals Deodorant, tandpasta, shampoo, zonnebrandproducten en make-up. Ik gebruikte altijd nagellak, nu sinds de uitzending toch maar niet meer omdat ik geen veilig alternatief weet. Wat gebruiken jullie?
Lovea zonnebrandcreme en Kneipp doucheproducten bevatten o.a. geen parabenen. Ook etos billendoekjes voor gevoelige huid zijn parabeenvrij. Neutral voor wasmachine, shampoo, bodycreme en handzeep.