Penelope(het blauwe beertje) gaat van Netflix af... laat dat nu juist de favoriete serie van mijn zoon zijn... kortom ik voorzie problemen 😂 Kan er geen dvd van vinden maar dan is op internet zoeken ook niet mijn sterke kant... kan iemand helpen? Mijn zoon zal je erg dankbaar zijn en ik nog meer denk ik 😉
Oh jammer! Al lang niet gezien, maar nu zit er meteen weer een liedje in m'n hoofd ('loelaloelaloelaaa loelalala!' ).
Oh dit heb ik ook eens gehad. Vreselijk! Ik kan ze op 1 YouTube filmpje na ook niet vinden, alleen in het Frans op Amazon... Sorry!
Wij hebben voor 5,- per maand extra kinderzenders. Op pebble tv komt het een aantal keer per dag voorbij. Misschien is het wat.
En bedankt, ik nu ook Wel jammer dat het er af gaat. Een van de weinige kinderprogramma's die ik trek als ik net wakker ben haha Edit: bedenk me net dat se serie is gebaseerd op de prentenboeken van Anne Guttman, dus misschien dat je als pleister op de wonde een boek kan vinden? En anders een handtekeningenactie, die van mij heb je bij deze!
Helaas ik heb nog niks gevonden word dan toch een handtekeningen actie denk ik! haha Helaas ook geen prentenboek gevonden... maar we zoeken door 😊
Dit idd. En met onze tv ontvanger met harde schijf neem ik zo veel favoriete programma's op die ik dus altijd op kan zetten. Hele bibliotheek vol met bijv Kikker en Charlie en de getallen enz.
Oh nee toch - hier is het ook favoriet . Ik vind zelf ook snoezig want sluit goed aan bij beleving van peuter. Mocht je nog iets vinden - ik hou me aanbevolen