Niet lopen...wie herkent dit?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by ProudMamaa, Oct 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ProudMamaa

Oct 1, 2008
    96
    0
    0
    mama
    Wierden
    Hallo allemaal..

Ik heb een ontzettend raar en rot verhaal over myn zoontje Sem..

Zal het hieronder plakken, is zo lang anders.

Nou, wat een leuke middag in Ryssen moest worden eindigde in Deventer Ziekenhuis met een hoop pyn & verdriet !

Vanmiddag liep Sem vrolyk rond in huis, heb hem in de buggy gedaan en lekker naar Ryssen gelopen...

Op gegeven moment wou ik met hem om de fontein lopen maar meneer wou nog geen stap zetten...ik dacht: oke misschien slapen zn beentjes van t zitten ofzo..

Even later zaten we op terrassje..en weer hetzelfde verhaal..elke keer als ik probeerde hem te laten staan liet ie zich vallen en begon ie keihard te huilen !

Dus de dokter gebeld, konden we direct terecht..de dokter voelde maar heel iets & direct weer schreeuwen en brullen.. hy kon niks vinden dus doorverwezen naar ziekenhuis met brief voor rontgenfoto's..

Daar aangekomen gelukkig snel aan de beurt..eerst 3 verschillende artsen, en die vond Sem helemaal niet leuk..allemaal voelen en doen, dus ontzettend veel gehuild ..en dat gaat je als mama niet in de koude kleren zitten natuurlyk..

Toen een foto gemaakt ( met moeite )..

Wachten weer in het kamertje, moesten ze bloed afnemen..en dat was het toppunt voor Mell..

Ze wouden dus "even" 2 buisjes bloed afnemen door alleen maar een prikje in de vinger ...
    Resultaat: niet genoeg bloed & Sem overstuur !

Toen dus via een ader in zyn arm, maar mevrouw de zuster deed dat dus zoo hardhandig dat ik maar HEEL SNEL de gang ben opgegaan want ik had het niet meer..

Myn kleine mannetje, zoveel pyn & verdriet en dan ook nog zo lomp allemaal !

Nouja goed..uiteindelyk waren de bloeduitslagen binnen..

Uitslag: ze konden niks vinden & als het morgen niet over is terug komen...

Dus..vandaag is er weinig tot geen verbetering..

Wie herkent dit of heeft tips/adviezen?

Groetjes een Proud maar verdrietige mama...

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Jeetje wat een narigheid! Ik herken het verder niet maar wil jou en Sem veel sterkte wensen. Hopelijk is het snel over en loopt hij weer als een kiviet rond!

3. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,272
    6,801
    113
    :(

Sterkte meid.

Nee ik weet niet wat het kan zijn.

4. pauly

pauly Bekend lid

Nov 9, 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam
    jeetje, wat erg zeg! Sterkte hoor!

Hoelang liep hij hiervoor al dan? Kan hij gevallen zijn ofzo waardoor hij niet meer wilt lopen? Misschien heeft hij een breukje opgelopen? Hoop echt dat er niets is en dat hij snel weer loopt.

5. hironobesh

hironobesh Bekend lid

Jul 14, 2006
    624
    0
    0
    Mama bij huis
    Drenthe
    Een dochter van een excollega van mij wilde ook niet meer lopen en kon de benen niet meer bewegen, dit zouden groeipijnen zijn. Dit is vanzelf weer over gegaan.

Sterkte,
    Hillegonda

6. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,092
    3,875
    113
    Is hij ook wel door een neuroloog onderzocht? Vervelend hoor, sterkte!

7. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    1,768
    0
    0
    Sterkte, ik hoop dat het inderdaad vanzelf over gaat. Vervelend want je bent vast heel ongerust.

8. MissV

MissV Actief lid

Sep 14, 2006
    149
    1
    0
    Almere
    Misschien zat er een teentje niet goed in z'n schoen?
    En dat hij later bij de dokter zo huilde omdat hij het gewoon vervelend vond dat er aan hem gezeten werd.
    Loopt hij nu wel weer of nog steeds niet?

9. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,272
    6,801
    113
    Ja, hoe gaat het nu?

10. kdvjuffie

kdvjuffie Niet meer actief

Hey wat vervelend zeg dat je mannetje niet meer loopt en al die vervelende dingen in het ziekenhuis mee moest maken!

Ik zal ej zeggen ik heb dit vroeger ook gehad. Ik kon opeens niet meer op mijn been staan. Veel weet ik er zelf niet echt van want was denk ik 3 jaar ofzo...
    Ook in het ziekenhuis geweest en ze hebben nooit iets kunnen vinden. Heb een week mijn enkel gezwachteld gehad en hierna nooit geen last meer gehad!

Ik hoop dat je ventje snel weer gaat lopen en dat hij geen pijn heeft!

11. debora21

debora21 VIP lid

Jul 4, 2007
    12,280
    0
    36
    Noord Brabant
    ik heb dit als kind ook gedaan en had een ontsteking in m'n middenvoetsbeentje! Ze konden het niet zo gauw vinden en wilde me daarom gaan opereren voor een liesbreuk. Een paar dagen ervoor werd het dus ontdekt dat het ontsteking was! Misschien heb je er iets aan!

Hoop dat het gauw over gaat. Sterkte!

12. laatje

laatje Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    1,058
    0
    0
    Schoonhoven
    Ikzelf heb dit tot aan mijn zesde jaar gehad. Hevige groeipijnen. Kon ineens niet meer lopen. Soms duurde het dagen voordat ik een stap kon zetten. Heel vervelend. Zie ook nog de pijn in mijn ogen als ik de oude foto's bekijk. Hopelijk is dit bij jouw manneke maar eenmalig, maar ik moest ook meteen aan groeipijnen denken toen ik het las. Zo herkenbaar.. Sterkte ermee..

13. christina

christina Niet meer actief

heeft hij wel goede schoenen dan? ik heb wel eens een verhaal gehoord dat een kindje te zware schoenen aanhad en daar door niet meer wilde lopen.

Share This Page