Wie heeft dit ook te horen gekregen ? ik moest nadat we te horen kregen dat ICSI voor ons de enige optie zou zijn eerst 12 kilo afvallen alsof het niets is. Gelukkig ben ik er bijna maar die laatste 2 kilo vallen me zwaar. pfff Groetjes Beeb
He meis, Met verplicht afvallen heb ik geen ervaring. Hier zijn wel meiden die daarmee te maken hebben: klik hier Heel veel succes meid! Nog 2 te gaan! Dat gaat je lukken, ondanks de feestdagen! Elmo
Nou Dames, Doe deze maar op slot Er is toch geen animo voor. Jammer ik hed gehoopt met lotgenoten te kunnen praten. groetjes Beeb
Sorry, ik was ff niet on-line. Ook ik moest afvallen voor IVF-ICSI. Ik moest onder de rode BMI grens zien te komen. Ben toen wel veel afgevallen. Voelde me ook beter, maar het heeft voor de behandeling alleen niet geholpen. Bij de tweede hormooncyclus was ik weer iets zwaarder, maar voelde me wel prettiger. Als je de mogelijkheid hebt, gewoon doen. Stel je voor dat je zwanger bent van een tweeling en er komt zo'n 20 kilo bij tijdens de zwangerschap. Je gaat je echt niet lekker voelen... maar da's mijn idee... Ik wil zelf op dit moment ook geen 15 kilo zwaarder worden.... Gezond eten dan maar... Sterkte!
Ik vind je reactie wel een beetje vreemd, volgens mij doen een aantal hun best! Niet iedereen is elke dag online. Ik begrijp dat je behoefte hebt aan lotgenoten contact maar geduld is ook een schone zaak. Geduld is in de wereld van de IVF sowieso een sleutelwoord... Succes! Elmo
Het was niet zo bedoeld over lotgenoten van ivf, maar meer mensen die hiervoor eerst moeten afvallen, Dat was wat ik ermee bedoelde daar zijn er blijkbaar niet veel van, en daarom zeg ik deze mag op slot Als ik steun wil kan ik idd ook naar de andere topics. Sorry als ik verkeerd begrepen wordt, het was niet zo bedoeld. Beeb
hey hoi Ik heb moeten afvallen omdat ik een borstverkleining onder ging, ben van 90 kg naar 75 gegaan,maar toen ik bij de gyn kwam die zei alleen maar dat het beter was om wat af te vallen ik was inmiddels weer 8 kg aangekomen. Ze hebben bij mijn PCOS geconstateerd. Maar ze hebben me het niet opgelegd dat ik moest afvallen. ik denk dat als je belt en de zaak uitlegd dat je die laatste 2 kg er niet meer af krijgt ,dat ze niet zo moeilijk doen, ik vind het top dat je al zoveel er hebt afgekregen, je hebt echt een schouderklopje verdient en een dikke kus ... ik zou het maar gewoon proberen en bellen.. veel succes.... veel liefs ilona
Hoi ilooonaa, Bedankt voor je lieve woorden en ik denk er idd zelf ook over om toch maar gewoon afvast een afspraak te maken. Misschien raak ik dan alsnog die 2 kilo kwijt omdat ik dan weer een stok achter de deur heb. Groetjes Beeb
hoi beeb ik moet nog 1 kilo en dan mag ik doorverwezen worden en dan komen wij ook pas op de wachtlijst. het is moeilijk ja dat zeker ben nu 10 kilo kwijt voelt natuurlijk ook beter! maar die laatste lootjes he en dan nog die lekkere dingen met de feestdagen. 18-01-07 heb ik de volgende afspraak staan en dan is (hopelijk) die kilo er van af en dan kunnen we verder met de volgende fase. ik wens je veeeel succes met die laatste 2 kilo een in de verdere behandeling. en als je je hart wilt luchten kun je me altijd een pb sturen
Ik had het ook over lotgenotencontact en dat bedoelde ik algemeen, in jouw geval dus het kwijt zien te raken van de kilo's. Ik wilde je vragen hoe het nu gaat. Of je over je dipje heen bent en voor die laatste 2 kilo kan gaan. Zou het zh je niet matsen met 2 kilo? Heel veel succes in deze "zware" maand (beetje dubbelzinnig). Elmo
Ik heb ook eerst 15kg moeten kwijtraken voordat ik aan de behandeling mocht gaan beginnen. Het is zelfs nog een maand uitgesteld omdat ik geen 90 woog. De reden waarom......is heel simpel: met overgewicht heb je meer kans op een miskraam. En door alle hormonen die je moet spuiten, kom je ook nog eens aan. ( hoeft niet, kan wél) Ik wens je iig heel veel succes met de laatste zware 2 kilo. Maar je kan het! Denk maar aan waar je het voor doet.
in maastricht zijn ze ook heel stipt mbt het gewicht, als ze zeggen tien kilo eraf dan mag je met negen kilo niet starten.....