zending niet afgeleverd, TNT

Discussion in 'De lounge' started by guppie81, Jan 14, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. k3lly

k3lly Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,091
    2
    38
    Female
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Gelukkig hier geen problemen met de TNT, altijd keurig netjes een briefje in de bus... Krijg ook regelmatig pakketjes van de buren, en dan zegt hij er altijd even bij dan doe ik even een briefje in de brievenbus.

Ik heb wel 1 keer gehad, maar dat was niet via TNT dat een bestelling (grote doos met sudo-creme potjes) gewoon achter onze grijze bak was gegooit, en het had die dag geregend dus alles was zeik en zeik nat. :S

2. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    wij hebben weleens gehad dat de Wii (lees:duur) ergens afgeleverd was maar wij wisten niet waar. 3 dagen later (wij inmiddels goed over de zeik) kwam een vage buurman er mee...

Je kan toch ook aangeven dat ze het niet bij de buren mogen afleveren? Misschien is dat een oplossing...

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Er zal maar zo'n nieuwschierige buurman tussen zitten die denkt even kijken en in de kast er mee.. :rolleyes:

4. Femmetje

Femmetje Bekend lid

Mar 24, 2008
    815
    0
    0
    Wij hadden ook een vsmile computer voor mijn zoontje besteld die gewoon voor de deur stond! s avonds ging ik naar buiten het was al donker en liep zo tegen die doos op, anders had ie daar heel de nacht lekker in de regen gestaan nou dan had ie t niet meer gedaan denk ik zomaar..vind ik echt niet kunnen!

5. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Vind Tnt ook slechte service hebben hoor. Laatst had ik een pakketbezorger van Tnt aan de deur. Ik was Mason naar bed aan het brengen. Kom ik beneden zie ik dat busje voor de deur en net die bezorger weglopen. Ik doe de deur open, zegt die vent ja hallo ik heb al 2x aangebeld en sta hier maar te wachten. Ik zeg pardon? ik breng mijn zoontje naar bed en dan hoor ik de bel niet hoor dus kan ik niks aan doen.

Soms :evil:

6. Fladdertje

Fladdertje Niet meer actief

TNT is echt bagger slecht. Ze hebben ooit een pakket van me terug naar Japan gestuurd terwijl het nog niet eens tot bij me aan de deur is gekomen pfff. Was het pakket kwijt en kon opnieuw verzendkosten dokken. Ze hebben ook ooit een pakket zo in de tuin gefli/kkerd.

7. Meiske74

Meiske74 VIP lid

May 22, 2007
    6,571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bij mijn zus heeft de bezorger van TNT eens een pakketje door het open raam op de eerste verdieping naar binnen gegooid :confused: Gelukkig zat er niks breekbaars in!

8. Tinusje

Tinusje Bekend lid

Ik heb wel eens gehoord dat ze betaald worden voor ieder pakketje wat afgeleverd is. Of dit waar is weet ik niet, maar het verklaart wel de gekke dingen die ze doen om maar van het pakketje af te zijn!

9. Tania

Tania Fanatiek lid

May 13, 2008
    1,240
    0
    0

10. Dat van betalen is volgens mij niet waar hoor, heb bij TNT gewerkt maar daar nooit iets van gehoord.

11. Tinusje

Tinusje Bekend lid

Weet ook niet meer van wie ik dat hoorde, dus als het niet waar is: excuses ;) .

12. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    het is me wel opgevallen dat ik met ptt post geen problemen heb gehad

nu is het overgenomen door tnt post
    ze brengen dus ook de veronica gids langs maar drukken die zo door de brievenbus het liefst nog opgevouwen
    dat ik al 4x heb meegemaakt dat ze halve gids naar de malemoeren was helemaal gescheurt dus :(

op van die platte pakketjes die in de brievenbus passen nee hoor heb wel eens meegemaakt sta in de keuken en komt de postbode aan gelopen
    dus zwaai nog vriendelijk gedag en ik denk al wat staat hij toch lang voor de deur zoveel post dus ik trek de deur open van als het veel is mag je het ook wel geven hoor zie ik dat hij het pakketje had dubbelgevouwen maar kreeg m niet door de bus nee duh
    dus ik werd boos zegt ie nog leuk ja anders past ie niet ik zo van ben je achterlijk ofzo
    zat dus zo'kaart in met een nieuwe simkaart :(
    vaak genoeg klachten ingediend maar ze doen er niks mee

13. Dushi

Dushi Niet meer actief

De TNT heeft bij mijn ouders wel eens een pakket (van iemand anders) van Bol.com in de vuilcontainer gegooid.

Geen idee wat voor een verhaal daar achter zit, maar toen ze het uitpakte zat er een boek in "Wat je baby vertelt".
    Dit boek had ik toevallig al en dus bewaard ze 'm nu voor iemand anders.

vreemd....

14. moes

moes Fanatiek lid

Jul 20, 2006
    2,765
    9
    38
    er zijn nu veel meer bedrijfjes die ook post rondbrengen.
    bv DHL, sandd, selectvracht en vast nog meer,
    dus je moet altijd goed kijken WIE de fout maakt!

hier wordt de tv gids bv rondgebracht door selectvracht, dus als die hier half uit de brievenbus steekt, dan ligt dat dus niet aan TNT post!

15. het staat in feite in het postzegel hoekje,
    bv port betaald sandd
    of netwerk svp

of wat dan ook

16. berna1981

berna1981 VIP lid

Oct 10, 2006
    9,943
    0
    0
    \mij ook een keer gebeurd idd dat ze geen briefje door de bus deden

17. valhalla

valhalla Niet meer actief

Dat had ik pasgeleden ook. Lag er een briefje: afgeleverd bij Seat dealer (aan de overkant van de weg) Dus ik daarheen: niets gekregen. Staat 's avonds de man van de garage, die 5 huizen verder woont en die ik nog nooit gezien heb, op de stoep met het pakje.

Laatste keer was het pakje gewoon bij de voordeur gepleurd. Volgens mij hebben ze ernstig bezuinigd op denkend personeel ofzo, de vroegere pakjesman legde het altijd netjes in het tuinhuis...

Maar gelukkig heb je nu wel je pakje, zo'n gedoe om te achterhalen waar het is als het kwijt is! Veel plezier met je nieuwe kleren! :D

18. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    nee hier is het echt tnt die het langs brengt samen met de post

Share This Page