Ik baal ondertussen een beetje. Komende vrijdag heb ik 2 weken geleden een pakket voor Wehkamp afgeleverd bij een DHL service point.Tot nu toe is het nog steeds niet verwerkt in mijn status terwijl het normaal altijd binnen een week is verwerkt. Nu staat op de site van Wehkamp wel dat het 2 weken kan duren eer dat het verwerkt is.Nu is het vervelende dus dat ik mijn afleverbewijs kwijt ben van de DHL.Ik heb hem in het zijvakje van de autodeur gedaan en ik vermoed dat die eruit is gevallen want kan hem gewoon nergens meer vinden. Ik wacht nog heel even af een aantal dagen maar zou het mogelijk zijn om bij het DHL loket na te vragen of ze het zendingsnummer kunnen terugzoeken in hun systeem aan de hand van datum,tijdstip en adres? Iemand ervaring hiermee? Ik hoop natuurlijk dat het alsnog een dezer dagen wordt verwerkt. Vind het ook zo dom van mezelf want ik let er altijd op dat ik ze ergens stop waar ik het niet kan kwijtraken.
Heb je het pakket van te voren moeten aanmelden online? Grote kans dat het nummer dan in je account staat
Ik heb laatst echt 2 weken op de dag af moeten wachten tot Wehkamp het had verwerkt.. Ben ik helemaal niet van ze gewend
Een maand terug had ik indderdaad ook een retour en duurde 9 dagen en vond ik ook lang. Ik wacht het af tot vrijdag en anders ga ik bellen. Hoop maar dat het toch binnen zal komen want wordt anders weer zo'n gedoe.