Zensy kruik ontploft.

Discussion in 'De babyuitzet' started by Eliza78, Jan 29, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

+ 1, de kruik heeft normaal gesproken een ruimte van sowieso een handbreedte tussen kind

2. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

Feb 1, 2013
    3,690
    2,398
    113
    Female
    Broek
    Idd heel vervelend maar dat was met een gewone kruik met kokend water waarschijnlijk nogberger geweest.

Je moet die kruik echt NIET tegen je kindje aanleggen. Daar moet wltijd minimaal een handbreedte tussen. Ik heb zelf in de kraamweek mijn tenen verbrand aan de normale kruik die ik na paar uur uit t bedje vd baby had gehaald en ik heerlijk warm bij mijn voeten had gelegd.... Dom, niet doen dus ook al lijkt de kruik niet meer zo heel heet....

3. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

Dec 17, 2009
    2,534
    0
    36
    Zorgvuldig gebruikt volgens de gebruiksaanwijzing.

Iedereen moet het natuurlijk zelf weten maar ik hoef die kruik niet.

4. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

Oct 12, 2015
    3,438
    1,423
    113
    Female
    jammer dat er over die ontplofte zensy niets te vinden is op internet. ik probeer het al een paar keer te googlen maar kom alleen maar "ontplofte" aluminium kruiken of rubberen kruiken tegen maar nergens iets over een zensy. zoek ik verkeerd of is er iets anders wat niet goed gaat?
    ik heb tot nu toe nog geen problemen gehad met mijn zensy.

het is verschrikkelijk dat een klein kind zulke brandblaren heeft maar heeft dat kindje dan tegen de kruik aan gelegen terwijl de kruik op de oplader lag? de kruik moet op een harde, waterpas ondergrond op veilige hoogte worden opgeladen. dus niet in een bedje in de buurt van een kind. daarbij lijkt me dat je de beschermhoes erom heen doet en op een veilige afstand van je kindje legt of zelfs er eerst uithaalt voordat je kindje in het "VOOR" verwarmde bedje legt.

5. mama201

mama201 Bekend lid

Feb 25, 2015
    973
    1
    16
    Mijn zoontje van 5 jaar heeft veel buikpijn dan leg ik de sensy kruik erop vind die heerlijk met hoesje eromheen natuurlijk

6. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

Jul 13, 2013
    3,106
    2,347
    113
    NULL
    NULL
    Als die gebruikt was volgens de gebruiksaanwijzing was dit niet gebeurd ;)

7. Strandbal

Strandbal VIP lid

May 3, 2013
    8,890
    3,414
    113
    Hoe weet je dat dan? Met productie kunnen ook fouten gemaakt worden.

8. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

Jul 13, 2013
    3,106
    2,347
    113
    NULL
    NULL
    Je krijgt geen brandblaren van een kruik die op vuistbreedte afstand tussen de dekens ligt.....

9. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

Dec 17, 2009
    2,534
    0
    36
    Ik vermoed dat de kruik is gaan lekken

10. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

Feb 1, 2013
    3,690
    2,398
    113
    Female
    Broek
    Ja en die gel is dan tegen de zwaartekracht in bovenop het knietje van de baby terecht gekomen?

Iemand gaat echt niet toegeven dat ze niet de gebruiksaanwijzing hebben gevolgd. Ik spreek uit ervaring :). Hoevaak ik mensen niet vraag heeft u dit al geprobeerd : leest zin voor uit de gebruiksaanwijzing : en ze dan zeggen nee, ach het werkt nu wel, dank je wel !

Ik zeg niet dat er niets fout kan gaan hoor maar met zo'n apparaat gebeurd echt niets meer nadat hij van het stopcontact is gehaald, als hij gaat lekken is dat op het moment van opwarmen en niet plots nog daarna terwijl de druk dan minder hoog is.

11. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

Jul 13, 2013
    3,106
    2,347
    113
    NULL
    NULL
    Dat dus

12. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

Oct 12, 2015
    3,438
    1,423
    113
    Female
    Ik was in eerste instantie heel positief over de zensy maar nadat onze zensy afgelopen zaterdagavond al extreem opbolde en siste heeft mijn man deze afgelopen maandag omgeruild voor een nieuwe was geen probleem bij de baby dump. Nu ik daarnet de nieuwe wilde opwarmen zwol ook deze zensy extreem op en was duidelijk aan het sissen. Fout in het opladen kan absoluut niet hij lag op een glazen plaat dus volledig vlak.
    Ook deze gaat terug en dan toch maar de standaardkruiken aanschaffen!

13. fee90

fee90 Fanatiek lid

May 21, 2015
    1,679
    39
    48
    Dat bol staan en sissen is heel normaal hoor...

14. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

Oct 12, 2015
    3,438
    1,423
    113
    Female
    zo zag die er uit. De eerste Zensy die ik had zwol niet zo extreem op behalve de laatste keer dan. En nu deze dan.

15. loveexx

loveexx Fanatiek lid

Aug 4, 2014
    1,254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Wij hebben er ook een. Tijdens het opladen komen ze zo bol te staan. Daarna neemt de druk af

16. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

Oct 12, 2015
    3,438
    1,423
    113
    Female
    Ermee trg naar de winkel gegaan daar hebben ze nieuwe aangesloten en die werd niet zo bol als degene die wij hadden. Wel iets maar binnen het normale. De oude "afgekoelde" was op dat moment weer net zo dik als de nieuwe opgewarmde. Heb nu maar gekozen voor de aluminium kruik gewoon omdat ik niet steeds 20 minuten wil rijden om de kruik weer te vervangen. Ik hoop dat zenzy iets gaat doen aan deze "foutjes". Vind het echt jammer had graag de zenzy willen gebruiken maar ben er nu toch wel een beetje huiverig voor. Dan maar extra goed blijven opletten met de aluminium kruiken.

Share This Page