Zensy kruik

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Puck, 12 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puck

Puck Actief lid

23 jun 2010
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de zensy kruik angeschaft en direct uitgeprobeerd. Opgeladen en toen.. stinken joh!!!! Hele slaapkamer stonk er naar, dat kan ik toch niet in een babybedje leggen?? Kent iemand dit? Gaat dit over na een aantal keer opwarmen ofzo?

2. Lies2012

Lies2012 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam
    Hmm.. Is er niet iets mis? Die van mij stinkt echt niet, doet er wel iets langer over dan 5 min. Minuut of 8 namelijk.
    Had je de hoes er afgehaald rijdend opladen en wat is de ondergrond waar hij op lag met opwarmen?

Als dat allemaal goed is, zal ik even terug gaan als ik jou was.

3. Puck

Puck Actief lid

23 jun 2010
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, bedankt voor je reactie! Ik had niet de hoes er om heen (die heb ik inmiddels wel uitgewassen, dus die ruikt nu gewoon fris) en hij lag in een stenen vensterbank.

Het is gewoon een nieuwigheid luchtje, maar door de warmte wordt het volgens mij erger.

Ik denk dat ik hem maar gewoon een aantal keer opwarm en kijken of het dan minder wordt.

Zo niet, dan ga ik even terug, want dit is echt niet lekker..

4. Geejaw

Geejaw Lid

4 feb 2013
    95
    0
    0
    Klopt!

Dit is nog de nieuwigheid.. Gaat vanzelf na een aantal x weg. Wij gebruiken 'm sinds 3,5 week intensief en we ruiken niks meer. :)

5. Puck

Puck Actief lid

23 jun 2010
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aah, gelukkig! Ik heb hem nu een aantal keer verwarmd en heb inderdaad het idee dat het minder wordt. Fijn, dank voor jullie reacties!

6. Lies2012

Lies2012 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam
    Oké, heb ik nooit gehad of het is me niet dusdanig opgevallen haha :)

7. Lichtroze

Lichtroze Bekend lid

22 apr 2014
    568
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook gehad, een hele zoutige lucht. Ik was toen ook nog zwanger dus rook het heel goed. Maar het gaat weg :)

8. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Ohh heb die kruik ook. Nog nieuw. Dan weet ik dat;)

Deel Deze Pagina