Ik heb het echt zo druk gehad met mijn baby, haha, dat ik totaal vergeten ben om zijn geboortekaartje te delen, wat ik heel graag wil doen omdat het zo speciaal is. Het is namelijk een VIDEOGEBOORTEKAARTJE! Zo konden mensen ook direct de allereerste videobeelden van onze baby zien! Bij deze, dus! Wat denken jullie hiervan? (Onze gegevens zijn in deze video wazig gemaakt i.v.m. de privacy.) blurby - YouTube
Ik vind het een hele originele manier om de geboorte van je kindje aan te kondigen. Het is een heel lief en schattig filmpje geworden.
Bedankt! Wij hebben gewoon iedereen een CDtje gestuurd in een gepersonaliseerde sleeve waar zijn naam op stond en een helikoptertje. Maar het zou natuurlijk ook via Facebook gedeeld kunnen worden o.i.d., het is gewoon dat ik er geen heb. Het is waarschijnlijk niet moeilijk om te maken als je kan animeren en After Effects op je computer hebt.
Wat een leuk filmpje is dit geworden! En de beelden van jullie zoon zijn prachtig. Je zal vast veel positieve en verraste reacties hebben gekregen. Heel origineel!
Wat geweldig leuk! Dat mag wat kosten denk ik? Goede kwaliteit zeg. Il vind het geweldig. Zijn jullie zo creatief of kan je dat ergens laten doen? Echt heel origineel en helemaal van deze tijd. Enne.... Gefeliciteerd natuurlijk ☺️
Oh, bedankt!!! Hij is inderdaad echt een lieverd!!! Jammer alleen dat zijn haar is uitgevallen, dat is zo veel geweest is het begin! Nu heeft hij nog steeds een (vooral) kaal koppie. Mijn partner heeft dit gemaakt, hij is goed in dit soort dingen.