ik heb het net over saucijzenbroodjes en daar heb ik nu ineens zo'n trek in wat erg.. waar heb jij ineens zin in?!
Alles wat met de snackbar te maken heeft, voornamelijk broodjes fricadel speciaal met veeeeeeel uien hahaha. Oh en patat, lekkerrrrrrt. En oliebollen, als het maar gefrituurd voer is.
Ik heb steeds enorm zin in tosti's. En ik koffie.. maar zodra ik dat voor me heb kan ik de lucht niet verdragen.. Lust trouwens geen chocolade meer.. heel vreemd..
Ik vind uien extreem lekker. Elk e avond gooi ik dus standaard ui door het eten. Verder eet ik heeeel veel boterhammen met pindakaas en heb ik de hele dag trek in fruit. Ik heb veel minder behoefte aan snoep.
Choco op basis van hazelnoten. Ben nooit een chocofan geweest. At dit 3x per jaar. Nu kan ik het dagelijks eten! Verder veel fruit: appelsienen, peren, mandarijntjes. Eet het met de kilo
inderdaad in alles wat vies, vet en slecht voor je is daar heb ik ook zin in! Maar mijn meeste cravings zijn naar drinken! Melk, sinaasappelsap, appelsap en fanta ik kan daar echt liters van drinken. Voorheen dronk ik met name koffie en water nooit die suikerige zoete drankjes!
hmmm frikandel speciaaalll oehhhh straks maar ff kkes naar de snackbar... Ghihihi zwangere vrouwen moeten t niet over eten hebben hahahaha
Alles wat pittig is: peper, kerrie, knoflook. Boterhammen met pindakaas (met nootjes!) Ham Kaas chips En zuivel. Liters zuivel in de vorm van yoghurt, kaas, brie, philadelphia, fèta, mozarella. Héérlijk! En oh ja! Hoe kan ik het vergeten: spinazie met gekookt ei
Ik heb vanochtend als ontbijt tosti's gebakken, dat heb ik volgens mij nog nooit van mijn leven gedaan doordeweeks haha!
Nou ff helemaal niks! Voor het eerst in de 31 weken zwangerschap echt misselijk! Heb deze hele zwangerschap ook nog geen "ding" gehad waar ik steeds mega zin in had, alles duurde 2 weken en kon ik dat niet meer luchten.
Ik eet mezelf helemaal scheel aan snoep Terwijl ik echt geen zoetekauw ben! Maar het kan me nu niet genoeg zijn. Wel een beetje jammer voor mijn gebit alleen Had ook liever een fruitverslaving gehad haha
scheeld ik ben dus altijd al een zoetekauw geweest... en had nooit fruit in huis.. dasz nu wel anders
Het meest in vette dingen. Als het aan mij lag zou ik zo iedere dag frietjes kunnen eten. Als het maar allemaal slecht is
Ik moet elke ochtend een boterham met pindakaas en hagelslag hebben.. Met een glas melk. Fruit vind ik ook erg lekker nu, en chocolade met nootjes die liggen nu ook standaard in het winkelwagentje.
Sinds ik zwanger ben drink ik liters verse jus d'orange! En ben ik dol op vruchtjes in blik. Bah haha! En tomaatjes met peper en zout. Voor mijn zwangerschap at ik vooral vies en vet maar daar kan ik niet zo goed meer tegen. Ik heb er gewoon geen trek meer in.