Hallo allemaal ik heb maandag mijn eerste echo en ik ben zo zenuwachtig bang wat de uitkomst zal zijn bang dat het een leeg vruchtzakje is aangezien de symptomen wel sterker zijn dan de eerste x blijf ik onzeker Wie was/is nog meer zenuwachtig voor de echo en hoe was je reactie nadat je de echo hebt gehad of die nou goed of slecht was
Ik mag ook maandag en ben ook best zenuwachtig. Bij mijn andere zwangerschappen voelde ik me nu al op en top zwanger. Deze keer merk ik helemaal niets. Af en toe met vlagen misselijk maar dat is niet noemenswaardig. Bij de andere twee was ik kots misselijk en knuffelde ik bijna elke dag wel met de wc. Vraag me af of er wel echt iets in mijn buik zit....we gaan het zien maandag!
Ohh ook al zo spannend. Elk zwangerschap is natuurlijk anders. Wat symptomen betreft daar heb ik erg last van maar ondanks dat het gevoel of er ook niks zit. Succes maandag en hopen dat het allemaal goed zit
pffff ben ook zo nerveus om diezelfde dingen als jij zegt ik mag 11 nov pas 😖 heel veel succes morgen 😊
Hier ook heel erg nerveus en moet nog een weekje wachten voor mijn eerste echo. Veel succes morgen en hoop dat alles in orde is.
Ik was echt heel zenuwachtig voor mijn eerste echo. Ik was 6 weken en 2 dagen. Ik was erg blij toen ik een kloppend hartje zag. Morgen mag ik voor de 2de echo ik ben dan 8 weken en 1 dag. Ik hoop dat kruimel goed gegroeid is...de vorige keer heb ik met 6 weken een vroege miskraam gehad. Daarom wordt ik nu extra in de gaten gehouden. Ik kijk uit naar morgen. T blijft spannend!!