Hallo dames, Weer een echo vraagje, ik blijf het spannend vinden... De 20 weken echo zag er goed uit, alles was in orde Nu heb ik een afspraak gemaakt om een 4D echo telaten maken als kerstcadeau voor papa om zijn meisje alvast te kunnen zien. Nou vraag ik me af, als met 20 weken alles goed uitzag dan zal het met 26 ook wel allemaal in orde zijn toch?? Ik bedoel... kan ze ook nu nog vreemde dingen vinden? Het is ons eerste kindje, vind t zo verschrikkelijk spannend allemaal... Thx
Elke echo blijft spannend en elke keer zal er meer te zien zijn. Je weet alles pas 100% zeker als het geboren is. Ik zou je er niet teveel zorgen over maken en genieten van het moment!
Volgens mij kijken ze bij een pretecho niet specifiek naar medische dingen. Ze kunnen het wel melden als ze iets per ongeluk zien.. maar ga er maar vanuit dat ze bij de 20wk echo alles goed onderzocht hebben en dat de 4D echo gewoom 1 groot feest wordt 😃
Bij mij werd tijdens de 4d echo wel naar de groei gekeken, zo ging ze bijvoorbeeld een voetje op meten of hoofdje. Het is geen echo waarbij ze medisch op zoek gaan. Ik vond het een leuke echo met mooie herinneringen voor later dus ik zou zeggen ga er lekker van genieten!!