zo het is duidelijk...de tanden zijn hier definitief onderweg. Wat een periode! Jesper kan om het minste en geringste huilen (terwijl hij normaal niet zo'n huilerd is), knauwt op alles, heeft afwisselend een goeie dag en een slechte dag, poept 3x op een dag. Maar wat ik het zieligste vind is dat hij nergens blij mee is, alleen bij een van ons in de buurt zijn. Hij begint al te huilen als hij al denkt dat we hem even alleen laten. Nu net ook weer; Jesper slaapt, normaal rustig wakker worden en beetje buurten, nu ineens vanuit het niets keihard huilen. Hoe lang duurt deze periode? Hoe lang duurt het voor de tanden doorkomen?
Dat hebben wij ook gehad, maar hier nog geen tandje te zien. Het kan dus nog even duren. Zie je al bultjes?
ja hier hetzelfde veel poepluiers rode wangen alles in de mond soms huilen maar nog steeds geen tandjes te zien! duurt wel lang hahahah
hier ook! In december een maand ziek geweest, veel huilen, verkouden, koorts en jahoor uiteindelijk 2 tandjes onder! Nu is hij al 2 weken niet te genieten, veel kauwen op alles, speen gek in zijn mond doen, veel huilen, erg hangerig, en oortje grijpen. Hij heeft geen koorts! En die nachten..pffff..Net wilde hij inen niet slapen, hij gaat savonds altijd slapen! Huilen! Huilen! Zijn hele bovenkaak zit vol bulten, maar ze lijken er maar niet doorheen te komen! Die tandjes..pfff... hahaha maar wel schattig als ze er eenmaal zitten! kus miek
Hier alleeeeeeeeen maar huilen en hangerig overdag. Ik zit gewoon met een verbaasd gezicht naar haar te kijken als ze krijsend op mijn schoot zit. Dit is echt voor het eerst. De hele bovenkant van haar mond staat op springen. Het is zo erg dat het juist wit ziet van de druk. Je ziet precies waar ze gaan komen, dat ze een enorme spleet gaat hebben tussen haar 2 voortanden en een van de hoektandjes laat zich al zien. Dat wordt nog wat de komende dagen! Het is echt Fleurtje huilt Fleurtje lacht momenteel. Ha ha, geen land mee te bezeilen maar ja....niets aan te doen. Geen koorts hier maar ook 3 poepluiers en weinig slapen overdag. 'S nachts gelukkig wel. Fingers crossed. Succes dames en hoe lang het gaat duren? hier zat er een maand tussen de twee voorste ondertandjes dus het zal met vlagen komen en gaan denk ik. Marijn
mowtom, ik wil de pret niet drukken, maar wat jij beschrijft klinkt als een sprongetje. Als het wel tandjes zijn dan kan het een paar weken aanhouden. tenminste dat was hier zo.
Ik moest ook meteen aan een sprong denken! Merel was ook precies zo tijdens die 6 maanden sprong! Tanden duren hier meestal een paar dagen. Ze kwijlt een dag veel, de volgende dat bijt ze er veel bij, dan een dag met veel huilen en de volgende dag of de dag erna is er een nieuw tandje te zien! Dentinox hielp hier heel goed voor/tegen de tandjes pijn. Maar denk dat dit een sprong is (waarbij dan ook de tandjes komen misschien) en dat kan dan wel een paar weken duren (bij Merel duurde deze sprong 7 weken).
Bij Cailan waren zijn tandjes binnen 3 dagen door! Eerst de een en een dag later de ander, dus we hebben 6 dagen met een huilend kwijlend kind gezeten hier haha. (en geen bijtringen in zijn maat he )
hier doorkomende kiesjes....zo mogelijk nog erger! Huilen 's nachts....heel zielig! Duurt nu al een dag of 5 dus van mij mogen ze er nu wel doorkomen!
Marit ha met 3maanden al 2 ondertandjes, maar heb er niets anders aan haar gemerkt...tja drie poepluiers de dag ervoor maar thats it! Rond de 6 maanden hebben ze ook weer een sprong, wellicht heeft dat er mee te maken?
Steven begon met 3 maanden te kwijlen en met 6 maanden kwamen de 1e 2 tegelijk door. Hij heeft van de ene kies/tand meer last gehad dan van de andere. Ben blij dat hij nu alleen nog de laatste 4 kiezen moet. Kostte een aantal brekende nachten, maar goed het gaat wel weer over. Susces
hoi hoi \ iris heeft net pal achter elkaar 5 kiesjes er bij was echt een ramp .. ze heeft nu 8 tandjes en 5 kiesjes en is 14.5 maand
Hier ook doorkomende tandjes. Kwijlen, huilen, diarree, luieruitslag en knalrode wangetjes en twee witte streepjes onder in zijn kaak. Gister viel het huilen nog mee, maar vandaag! Ik denk er aan om hem een zetpilletje te geven. Vind t zo zielig. Liefs, Angel
Hier idd ook van die knalrode wangen...dacht eigenlijk dat het van de vermoeidheid kwam...hmmm Nou vandaag ging het bij de oppas nog niet echt super, thuis gelukkig wel wat beter. Maar ik denk wel echt dat er tandjes doorkomen...ja of tegelijk met een sprongetje...kan ook.
hier 3 hoektanden en een kies op punt van doorbreken en alleen snachts wat last. overdag heeft ie er weinig erg in denk ik , dan heeft ie genoeg afleiding, maar even beetje chamodent en dan is het leed snel geleden en slaapt hij lekker verder
En hier nog 1-tje! De twee voortanden aan de bovenkant kunnen ieder moment doorbreken. Wat een poepluiers en een verdriet zeg! Ook wil Arend extra vaak drinken bij mij. Nou ja, dan leg ik hem maar weer aan he.
Nou gelukkig is hier de rust weer wedergekeerd! Jesper is weer zichzelf gelukkig. Hij kan ineens veel meer van omdraaien, omdraaiend het huis door...eten van een lepel, fruit eten, warm eten...en dergelijke. Ik denk dan toch dat het een sprongetje is geweest aangezien er nog steeds geen tanden te zien zijn. Wel kauwt hij nog overal op, heeft hij rode wangen en ontzettende stinkpoep(en dat 3x op een dag)! Nou we zullen wel zien. Ons mannetje is in ieder geval weer een flink stuk gegroeid!
He theleski, Bij ons heeft het doorkomen van tandjes 5 dagen geduurd en gelukkig dat Jasmijn er zelf niet veel last van had |(wij des te meer, met die vieze diareeluiers en het slechte drinken :x ) Hopelijk dat dat bij Jesper ook zo gaat :-D Tot snel!
Nou bij Arend is er gelukkig een voortand doorgekomen. Wat een opluchting. Hij was echt helemaal van slag. Krijsen, ineens weer 's nachts willen drinken, weinig drinken, man man wat een gedoe. Nu de andere nog, die kan ook ieder moment komen. Hopelijk blijven de volgende tandjes eventjes weg. Kan mama even bijslapen.