@prinses: fijn zeg dat het dan meteen beter gaat @balou: kleine tip.. vraag eens naar reflux volgens onze kinderarts heeft zo'n 90% van de babies het 1 van de kenmerken is dat kindjes dan meer spugen dan af en toe een mondje vol anne spuugde daarentegen helemaal nooit (en nooit boertjes.. ) en si met anti-refluxmeds een ander kind geworden (dat overigens wel heel veel spuugt... maar met dikkere voeding gaat dat ook al weer een stuk beter)
Ja, geen idee of het reflux is, maar je kunt het gelijk even vragen dan bij het CB. Als ze dat heeft, wordt inbakeren soms afgeraden.
@jo: mja dat hebben ze hier niet afgeraden maar then again.. hier wilden ze uberhaupt niet aan reflux dat heb ik uiteindelijk met een afspraak via de huisarts eruit gekregen... uitspraak van de kinderarts was ook dat je reflux heel vaak niet kon zien.. en dat we beter de medicijnen konden proberen omt ekijken of het de oplossing was dan een heel naar inwendig onderzoek.
Nee, ik geloof ook dat het in sommige gevallen wordt afgeraden, maar weet niet precies waarop ze dan letten. Bij ons was het juist andersom, mijn huisarts vond dat alles prima in orde was met haar, maar de arts bij het CB kwam met reflux.
Het gaat hier nog steeds beter met de verhoogde voeding. Nu komt echter het volgende probleem om de hoek kijken, hij krijgt waarschijnlijk nu te veel voeding. Daarvoor heb ik vandaag naar het cb gebeld, en morgen word ik erover teruggebeld. Wat een gedoe zeg, allemaal!
@Saskia78: Sanne kan idd wel een beetje last hebben van Reflux, ook trekt zij haar hoofdje naar achteren, wat ook een van de kenmerken zijn. Ik ga vanmiddag zeker eens even vragen.