Baan opzeggen? Hoe?!

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Alina, 31 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alina

Alina Actief lid

2 aug 2006
    129
    0
    0
    Lieve dames,
    Ik heb een vraagje en ik zit er echt mee.
    Zoals jullie weten probeer ik zwanger te raken.
    Ik heb een ander baan aangeboden gekregen in dezelfde stad waar ik woon. En ik krijg ook nog een hoger salaris.
    Nu vind ik het heel moeilijk om op te zeggen bij mijn huidige werkgever.
    hoe moet ik het aanpakken?

alvast bedankt

Alina

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Zeggen dat je deze aanbieding hebt gehad. Misschien wil je huidige baas je graag houden en biedt zelfs meer als wat je met de nieuwe baan gaat verdienen.

Het is inderdaad moeilijk, maar dat is denk ik voornamelijk voor jou, want je baas heeft vast al eens eerder een werknemener zien gaan.

succes, :p

3. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Wat een luxe probleem! Ruilen?
    Nee, zonder gein. Ik zou ook naar mijn werkgever gaan en vertellen hoe de vork in de steel zit. Dan ligt dat bal in zijn hoek en wacht jij rustig af. Misschien willen ze je erg graag houden en doen ze je een leuk voorstel en anders ga je toch naar die andere baan?!

4. Alina

Alina Actief lid

2 aug 2006
    129
    0
    0
    Ik heb zo een goede band met mijn werkgever. we vertrouwen elkaar en zij steunt mij ook in alles.

dan wordt het toch wat moeilijker, maar ik ga het vandaag toch maar wagen!

5. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Ze zal het alleen maar op prijs stellen als je eerlijk bent, denk ik. Als je het nu niet doet voor haar, dan loop je het risico dat ze later tegen je zegt: "had het me verteld, want....". Ze is hopelijk een goede leidinggevende en dan zou ze het juist moeten begrijpen. Ik denk dat wij vrouwen ons vaak te kwetsbaar op stellen, terwijl het juist ook heel erg gewaardeerd wordt als je wat harder en zakelijker bent. Als alles op tafel ligt is het ook makkelijker keuzes maken, voor jou én haar!

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Succes!

Deel Deze Pagina