Hallo ladies! Sinds zo net zijn mijn borsten niet meer zo pijnlijk als ze waren.. Opstaan was al borsten vasthoudend naar het toilet lopen.. Vanmorgen was dit een stuk minder! Ze zijn nog steeds gevoelig maar niet meer zo gespannen! Ik ben overal bang voor, is dit normaal? Ik ben nu 6+5 en heb woensdag eerste echo
Volgens mijn gyn hoeft dat niets te betekenen. Hoop voor jou dat het goed blijft gaan. Mocht je het echt niet vertrouwen dan is er toch wel iemand die je kan bellen? Verloskunde of gyn?
Denk dat het wel goed zit hoor. Bij mij komt en gaat het en dat is normaal. Pas wanneer het zwangere gevoel echt weg is,zou ik me zorgen maken
Ze zijn nog steeds heel gevoelig alleen de spanning is er af.. Ze zijn ook nog steeds groter dan ze waren
Bij mij is het ook elke dag anders,hoort erbij denk. Zou me niet te druk maken. Ik ben nog helemaal niet misselijk gelukkig
Bij mij ging de borstspanning weg na 8 weken. Vroeg me toen ook af of er iets mis was, maar dat is blijkbaar heel normaal! Dus geen paniek!
Ik heb bij alle zwangerschappen (5 stuks) maar tot week 6 continu pijn gehad in mijn borsten gehad. In week 6 met vlagen om met week 7 echt over te zijn. Bij mijn 3 miskramen had ik veder ook geen symptomen. Maar bij mijn zoontje en deze goede zwangerschap werd daarin tegen de misselijkheid en moe heid erger. Hier zei het dus niet zo heel veel. Zal vast wel goed komen... Gaat niet zomaar fout gelukkig...
Toevallig heb ik vanochtend de vk gebeld met precies hetzelfde als jou maar ze zei dat het erbij hoort dat het kan dat je soms je borsten niet voel maar dat je het bijvoorbeeld andere dag weer terug krijgt dus geen zorgen maken is makkelijk praten ik vind het ook lastig 😓
Ik ben vandaag 7. 4 zwanger en kan je vertellen al de hele weken dan weer wel dan weer niet dan denk ik klaar het is over. Val ik in slaap word ik opeens wakker met pijn aan me borsten dan zakt het weer af. Zegt niks..
Zegt niks idd! Die van mij doen nu 2 weken ofzo geen pijn meer maar zijn nog wel groot. En heel soms een klein beetje gevoelig.