Hoi allemaal, Sinds een dag of 3 heb ik meerdere harde buiken per uur. Ze zijn ook ietsjes pijnlijk, beetje zeurend menstruatiegevoel. Daarnaast gaan ze niet weg als ik lang zit of lig. Ik verlies ook (sorry) hele slierten wit slijm. Delen van de slijmprop?? Ondanks dat het mijn derde kindje is heb ik geen idee. Bij die bevallingen nooit een slijmprop gezien, geen voorweeen of 'gerommel' gehad. Nee bij de oudsten was het gewoon pats boem weeën en binnen een paar uur een kind. Bij de jongste zelfs maar ruim een uur over gedaan. Duimen jullie mee??!
ik ben 1 dagje eerder uitgerekend en heb al 2 weken harde pijnlijke buiken, doen helaas niets Vandaag bij de VK had ik 1 cm (wat normaal is bij de 3e) en ben ik gestript. en.... ....helemaal niets... Ik ga voor je duimen en hopelijk gebeurd er bij jou wel wat!! *duimduimduim*
Ja we kunnen alleen maar hopen he! Mijn kindje zit al helemaal startklaar en ingedaald vanaf 31 weken. Heel vroeg voor een 3e kindje. Maar helaas, ook dit zegt niets natuurlijk!
Hi, Hier hetzelfde... Ik verlies ook veel afscheiding en af en toe wat 'slierten' maar kindje zit er nog steeds. Verder wel wat harde buiken maar niet pijnlijk ofzo. Ben nu 40+3 en zit nog hartstikke potdicht! Niet eens een beetje verweking of iets, terwijl het toch de tweede is... grrr, ik duim voor jullie en ook voor mezelf dat we snel onze kindjes in onze armen mogen houden!
Mij doen ze eerder ivm hoge bloeddruk en eiwitgehalte. Is niet schikbarend hoog maar hoger dan dat ik de hele zwangerschap gehad heb. Ik vind het wel fijn want het maakt mij ook onzeker dus liever dat die kleine nu gezond komt dan dat we zo alsnog te hoge waardes hebben en het een ziekenhuisbevalling word. Al wat meer gerommel bij jou?
Even een positief puntje voor jou Bij mijn tweede dochter ging ik om te strippen...niks ... Geen ontsluiting niks, strippen kon niet. Dat was smorgens...ik helemaal aan het balen en dacht natuurlijk die komt nooit!! Die avond begonnen de weeen... dus het kan gewoon ieder moment gebeuren meiden....nog heel even volhouden