Van de trap gevallen, innestelling afgebroken?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bilie, 13 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bilie

Bilie Actief lid

9 mrt 2012
    223
    0
    0
    Hoi dames,
    ik weet dat ik er toch niets aan kan veranderen, maar ik kan het niet loslaten...
    Zondag ben ik van de trap gevallen, nadat ik al enkele dagen wat rozig en licht bruin verlies had, volgens mij innestellingsbloed, ik was echt zo zeker! Vrijdag 16 mei was normaal mijn nod... Maar na de val kreeg ik meteen buikpijn (zoals menstruatie) en de volgende ochtend was het ook vandat! :( Kan dit een vroege "miskraam" geweest zijn of misschien toch gewoon een kortere cyclus?
    En indien het echt een vroege mk was, kan dit dan mijn volgende cyclus ook beïnvloeden?

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee hoor is gewoon een ongi dit.
    Hoe lang ben je bezig om zwanger te raken ... Heb je vaker kortere cyclussen?

3. Bilie

Bilie Actief lid

9 mrt 2012
    223
    0
    0
    Ja mijn cyclus kan nog al eens schommelen tussen de 28-35 dagen, maar de laatste cyclussen waren altijd 35... Ik hoop echt dat je gelijk hebt, want dat geeft je dan toch een slecht gevoel dat het iets had kunnen zijn :) Dit was onze eerste ronde, maar had net hetzelfde als bij mijn eerste zwangerschap (ook bij ronde 1 raak, dus ben wat verwend)

4. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Nee dat heeft er geen invloed op.
    Gelukkig maar :) Ik zou als ik jou was dat uit je hoofd zetten, niet nodig om je druk over te maken.
    Succes met de volgende ronde en hopelijk is het snel raak!

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Maar ben je al eerder gestopt met je pil dan?

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Nee dat kan echt niet meis. Het is microscopisch klein en zit achter je schaambot verstopt.

Dat zou hetzelfde zijn als een eisprong hebben die stopt als je van de trap valt of een ongesteldheid die stopt, omdat je van de trap valt.

En dan zou je ook geen sex meer mogen hebben na eisprong, want dan komt er zelfs een piemel naar binnen die stoot.
    En geen orgasme, want dat zorgt voor samentrekkingen van je baarmoeder.

Kortom: het heeft totaal geen invloed op een eventuele innesteling.

7. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    daar kun je geen invloed op hebben.. Vruchtje zit ver verstopt achter je schaambeen enz. Denk dat het niet raak was...
    Succes met klussen meid.

8. Indy1987

Indy1987 Lid

2 mrt 2014
    77
    0
    0
    Hoi Bilie, Wat vervelend om te lezen. Ik heb hier wel eens het een en ander over voorbij zien komen op een site van verloskundigen, stukje over de oorzaak van miskramen en daar stond inderdaad expliciet bij dat vallen geen oorzaak van een miskraam is :)
    Wel jammer dat je ongesteldheid door heeft gezet, heb goed voor je geduimd en had goede hoop gezien je lichte bloedverlies.
    Wil je nog even succes wensen in de volgende ronde!

9. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Ik denk niet dat het invloed heeft gehad. De dag voordat ik erachter kwam dat ik zwanger was ben ik ook van de trap gevallen, half met mijn buik op de trede en mn manneke is nu 3.5 maand :)
    Ik denk dat je gewoon ongesteld bent geworden

Ik hoop dat je gauw zwanger mag zijn! :)

10. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Dat je opeens een paar dagen voor je ongi al wat bloed verliest kan overigens prima hoor - ik had altijd ongi's die gewoon patsboem begonnen, maar sinds oktober vorig jaar is dat opeens veranderd, en nu heb ik eerst 2-4 dagen licht bloedverlies (een enkel drupje, of wat bruinverlies, of een beetje roze - het wisselt) voordat het goed doorzet.

11. Bilie

Bilie Actief lid

9 mrt 2012
    223
    0
    0
    Dankje voor de reacties allemaal ! Ben ik toch wat gerustgesteld dat het echt niet kan, nu zie ik pas hoe dom het eigenlijk klonk, maar je begint je van alles in je hoofd te halen hè ;)

@Indy1987: Een dikke dikke proficiat! :) Ben echt super blij voor jullie, ik zag dat je al een hele poos aan het proberen was, ik wens je een super zwangerschap ;)

En wij gaan gewoon op naar ronde 2 :p

12. Bilie

Bilie Actief lid

9 mrt 2012
    223
    0
    0
    Ohja @lov23 ben al een hele poos niet meer aan de pil, sinds mijn vorige zwangerschap niet meer aan begonnen, dus niet aan het ontpillen :)

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dan is het altijd stom als je cyclus opeens anders is ook;)

Succes verder!

Deel Deze Pagina