zenuwachtig, morgen de opname voor screening levertransplantatie

Discussie in 'De lounge' gestart door wensdroom, 23 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charliebradbury

charliebradbury Bekend lid

14 okt 2013
    986
    54
    28
    succes en heel veel sterkte voor morgen!!

2. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
  3. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Ik heb op zo'n afdeling gewerkt, in een ander ziekenhuis. Ik ken het traject en wil je heel veel sterkte wensen. Nu en in de toekomst. Wat heb je, als ik vragen mag?

4. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Spannend hoor, heel veel succes!

5. mamasenl

mamasenl Actief lid

24 feb 2014
    147
    3
    18
    NULL
    NULL
    Sterkte en succes morgen en de rest van de week (en)

6. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Sterkte en succes

7. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Sterkte en een digi-knuf...
    Denk aan je!

8. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    Zena ik ben geboren met met een gaatje in het hart groot asd in 1983 daaraan geopereerd op 2 jr leeftijd. Na heel wat zoeken en jaren kilo's vocht vast te hebben gehouden in 2009 geopereerd aan pericarditis constructiva (te strak zittend hartzakje) daarnaast heb ik een mozaïek vorm van het turnersyndroom (chromosoom afwijking) en in 2010 is er levercirocce ontdekt men denkt door de hoge drukken in mijn lijf en vanwege mijn hartziekte verder ook een trombose in de poortader gehad (blijkt achteraf) en nu dus vergevorderd cirocce en een screening voor een levertransplantatie

9. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Jeetje, jij hebt al aardig wat voor je kiezen gehad zeg....
    Sterkte de komende week. Hoop dT je snel duidelijkheid krijgt of je op de lijst kunt.

10. Sifra

Sifra Niet meer actief

Heel veel sterkte in de komende week!

11. oxbow

oxbow Niet meer actief

spannend hoor! succes en heel veel sterkte.

12. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.313
    2.595
    113
    Heel veel succes en sterkte!

13. Snoeppie

Snoeppie Bekend lid

10 sep 2012
    521
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het met je? Vallen de onderzoeken je een beetje mee? Dikke knuffel en hou vol!

14. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    Het gaat op zich prima met mij. De onderzoeken tot nu toe redelijk mee gevallen. Het gaat allemaal wel wat traag. Veel niks tussendoor. En wachten het had allemaal wel wat vlotter gemogen van mij. Nu heb ik weekend verlof morgen om 10 uur me weer contact melden voor nog verder onderzoek.

15. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Wel fijn dat je gewoon het weekend thuis kan doorbrengen, niks zo vervelend als onnodig in het weekend in het ziekenhuis liggen.

16. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Hoe is de opname gegaan? Weet je al meer? Denk aan je! 😊

17. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    de opname is nu een week achter de rug.. de onderzoeken vielen wel mee dat vond ik allemaal niet zo erg.. emotioneel is een ander verhaal dat gaat met ups en downs.. ik hoop over 3 weken meer te horen in een gesprek. de grote vraag is of het alleen vanuit het hart komt de cirrose of dat ik ook een auto-immuun ziekte erbij heb. daarnaast is de grote vraag zijn de drukken aan de rechter kant in mijn hart niet te hoog om een operatie/transplantatie aan te kunnen? of wel kan mijn hart het aan.. is die goed genoeg.. dat moeten de artsen grondig bekijken dat kost even tijd ik heb hiervoor ook een hartkatheterisatie gehad met drukmetingen.. die viel erg tegen.. omdat ik in 2007 en 2008 al veel hartkatheterisaties heb gehad zit daar veel littekenweefsel in de rechterkant in de lies waarvanuit ze de katheter inbrengen en daar moesten ze nu weer doorheen dat deed erg veel pijn en ook nu ruim een week later nog last van mijn lies loop moeilijk en door de hartkatheterisatie en de biopt mag ik ook nog eens 3 weken niet tillen.
    afwachten dus nog

Deel Deze Pagina