Vanmiddag moet ik om 13.45 in het zh komen. Daar krijg ik een onderzoek ( kijken of mijn bm al iets heeft gedaan) ctg en echo. Vanaf daar plan van aanpak voor morgen. Jee als ik er aan denk krijg ik al een weeig gevoel in me maag!! Oppas geregeld voor vanmiddag en morgen ochtend en middag voor zoonlief. Eerste keer dat ik word ingeleid en weet totaal niet wat ik kan verwachten. Pijnstilling geen optie ivm morfine allergie ( topic bevallen inleiden en ruggeprik). Hoor en lees dat inleiden behoorlijk snel kan gaan met een 2de of daarop volgende bevalling... Had verwacht nog zeker 2 weken zwanger te zijn...
Geen ervaring met inleiden , maar wil je vanaf hier wel heel veel succes wensenn! Nog even een dan heb je je kleine in je armen
Ik wens je dan heel erg veel succes, ik ben verleden week bevallen na een inleiding dus weet hoe zenuwslopend het kan zijn
ooh wat spannend! zou er ook wel zenuwachtig van zijn als ik de datum wist maar denk aan de andere kant ook wel fijn dat je weet van dan gaat het gebeuren.. veel succes morgen!
Wat ontzettend spannend! Ik ben bij mijn dochter ingeleid met precies 41 weken, wegens minder leven. Bij mij ging t voorspoedig, hoop voor jou ook! Mag ik vragen waarom je ingeleid wordt?
Ik word ingeleid vanwege ontstekingen in me mond. Mijn tandvlees is zo terug getrokken dat veel zenuwen vrij liggen ( heel de dag idee alsof je iets kouds tegen gaatje aankrijgt) en er moeten eigenlijk 2 wortelkanaalbehandelingen gedaan worden. Tandarts durft niets te doen wel ab gehad maar is teveel om te kunnen aanpakken.
Hier precies dezelfde spanning!! Gisteren de cerclage verwijderd en vandaag gaan ze checken of er al iets is gebeurd. Als ik meer dan 3cm ontsluiting heb dan gaan ze me dat laatste zetje geven. Ook als de controles zijn verslechterd ga ik vanavond of morgen ingeleid worden. En anders volgende week. Dit omdat wij een heel klein Frupke verwachten. Dus ik leef met je mee? Jij ook een beetje met mij?
Heel veel succes! Ik ben met 39.5 ingeleid. Was om 07.00 in het zkh en om 13.08 is dochter geboren. Dus kleine 6uur geduurd.
Dank jullie wel meiden. Morgen 6.30 melden en aan de ctg dan eerste pil en afwachten tot de 3cm dan vliezen breken en infuus!!! Spanning!!!!! Ik duim hard mee voor alle meiden die dit ook te wachten staat!!