Het lijkt me erg leuk, vooral ook omdat de vk tijdens de 20 weken echo niet 100% zeker was van het geslacht. Vermoeden gaat wel sterk naar een meisje, maar heel erg zeker wist ze het niet. Ik weet dat je een geslachtsbepalende echo kan laten maken, maar dan ga ik toch liever voor een pretecho. Vraag me alleen af of het overal zo duur is? Ik woon in Drente en de paar bureaus die ik heb kunnen vinden vragen allemaal rond de 100 euro. Dat vind ik eigenlijk wat te gek. Is dit een normale prijs of is het ook goedkoper te doen???
ik heb ook een geslachtsbepalende echo laten doen. in het ziekenhuis in emmen. duurde 20 min. kreeg gewoon foto's mee. en koste 35 euro. daar heb ik ook mijn 3d echo laten maken kostte 90 euro. met foto's en dvd de uitleg was ook allemaal erg leuk bij een evt 2e gaan we beide echo's nog een keer doen bij het zelfde bureau
Ik weet niet waar je in Drenthe woont maar in Drachten kun je bij een verloskundigepraktijk voor 35 euro een pretecho laten maken. In Coevorden is een geslachtsbepaling 30 euro en in Erm 25 euro.
Hoi hier in nijmegen ligt er net aan wat je wilt, als je alleen geslachtsbepaling wilt kost het 25 euro, maar wij hadden een dvd en foto's en duurde een uur bij mekaar die pretecho , en was 130 euro kwijt.
hier 85 euro voor pretecho van 3 kwartier met foto's en als je dvd erbij wilt is het 100 euro. Dus denk dat het wel ongeveer hetzelfde is overal
Ik lees even mee, woon ook in Drenthe en wil ook graag een pretecho laten doen. Maar duurt het echt 3 kwartier tot en uur? Pff, wat lang zeg. Of valt dat mee als je daar ligt?
Wij krijgen met de 18 weken een 2d echo inclusief dvd en wat foto's en rond de 24 - 32 weken een 3d echo met foto's en dvd voor 140 euro geloof ik... VInd ik zelf nog wel meevallen! Maar over het algemeen zijn pret echo's best duur ja....
Wij hebben in Son (vlakbij Eindhoven) een pretecho laten maken voor 75euro. Deze duurde ruim een half uur. Voor die 75euro hebben we een DVD met film, cd met foto's en een aantal uitgeprinte foto's.
hier in brabant in westerhoven voor 3 kwartier (zou een half uur zijn maar duurde langer ) dvd en foto's 85 euro
Ik heb a.s dinsdag avond een pretecho 3D-4D. krijg dan foto's en een dvd mee met film en nog een hele dvd met foto's voor 110,- bij me zoontje hebben we het ook gedaan toen was ik 100,- kwijt maar nu moet ik in de avond anders kan me man niet mee
Ik had in Leeuwarden geslachtsbepaling laten doen, maar toen hebben we toch ruim een half uur baby gekeken en fotootjes meegekregen. Koste 42 euro geloof ik. Het is wel in 2D dan.
@ Shenoby: Wat voor slechte verhalen zijn er dan van Erm? Is op zich voor mij het dichtst bij. (Ok, Erm wordt het sowieso niet. Op de site staan dat een 3d echo voorlopig niet mogelijk is)