Gratis portretfoto...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Renate28, 6 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Wie van jullie heeft ervaring met die bon uit zo'n gratis doos? Dat je bon recht zou geven op 4X een gratis fotosessie bij portrait palace (V&D) en 4X een gratis vergroting.

Nu hebben wij dat laten doen. Hardstikke leuk, trouwens, maar toen ik thuis kwam stond er op het afhaalbonnetje dat het normaal 580 EURO! zou kosten!

Even voor de zekerheid, als je zo'n sessie hebt laten maken, hoef je toch niets te betalen? En krijg je toch gewoon 1 foto? Dat had ik in ieder geval uit die bonnetjes begrepen...heb ik dit goed?

2. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    ja hoor, die krijg je echt gratis!
    maar ze hopen natuurlijk dat je er meer
    besteld, en daar kan je dan flink voor betalen!

3. mijn vriendin heeft dat ook gedaan bij v en d en idd de fotos die je bij besteld die zijn erg duur, zo'n 35 euro per stuk ofzo...

ik heb nu ook binnenkort een afspraak (word nog gebeld) om dus bij hun fotosessie te doen, kosten fotosessie zijn dan 8,95 (aanbieding denk ik) en dan een gratis foto van 20*25 cm of zoiets...

het geen wat je dus naast die ene foto besteld betaal je veel voor, maar hoeft niet, vriendin van me doet ook alleen die ene foto

4. shanka

shanka Actief lid

28 apr 2006
    256
    0
    0
    almere
    ik heb vorige week ook een fotosessie laten doen kreeg een bonnetje van de alberthein dan moet je 1 foto betalen die kost dan 2 euro inplaats van 9 en de rest mag je nemen maar hoeft niet en dat kost dan voor 12 kleine kleurenfoto,s 4 kleuren afdrukken van 9x10 en 7 mini posters van 18x 24 totaal kost het 160 euro.
    is ook redelijk prijzig maar lijkt me stukken goedkoper dan bij de v&d.
    want ik heb altijd als je zo een fotosessie laat doen dan neem je automatish toch alle foto,s als ze mooi zijn.
    www.bellphoto.be dit is de site waar ik het door heb laten doen en staat ook bij waneer en waar ze komen bij de alberthein bij je in de buurt.

5. Niet meer actief

Wij hebben ook dat bonnetje gebruikt uit de doos..
    Fotosessie kost helemaal niks en je zit ook nergesn aan vast..die gratis foto heb je gewoon en of je andere wil is aan jou..ze hopen natuurlijk dat je de rest ook neemt..

6. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Maar waarom krijg je dan een bonnetje mee naar huis met daarop vermeld wat de kosten zijn? Dat is dan toch stom? Ik schrok er best wel van en begon helemaal aan mezelf te twijfelen.

7. Gul

Gul Actief lid

27 sep 2006
    380
    0
    0
    IT'er
    Ik heb het bij mijn zoontje ook 1 keer laten doen. Was hartstikke leuk.
    Je bent idd niet verplicht iets erbij te kopen.
    Maar als je wilt kopen dan moet je minstens 3 sets kopen dacht ik. Wij hadden denk ik 4 sets of zo gekocht.
    Als ik de prijzen vergelijk met andere studio foto's die zijn stukken duurder. Vind die prijzen van portrait place wel meevallen.

8. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    ik ben toevallig vandaag met marno op de foto geweest bij V&D. over 2 weken zijn ze klaar,.. denk idd dat je snel wat bijbestelt, zal me in moeten houden! als ik alles neem wat nu gefotografeerd is ben ik 199 ! euro kwijt! nou, echt niet ,.. moet wel leuk blijven,. dus ben benieuwd wat een losse foto zal kosten want dat zeggen ze er niet bij,.. krijg er idd 1 gratis,..

9. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Bij V&D idd 35 euro per foto die je er nog bijneemt.
    Ik heb ook alleen de gratis foto genomen.

10. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Wat hierboven staat klopt. Ik heb bij de V&D foto's van mijn buik laten maken. Er staat er 1 in mijn album. Verder heb ik vandaag bij Super de Boer foto's laten maken, ook bij Bellphoto, net als Shanka.

11. Niet meer actief

Kregen wij ook..dan weet je wat het je gaat kosten, mocht je alle foto's willen..

12. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    ik ga morgen :D

13. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Losse foto kost 35 euro. We zijn 2 weken terug met Silvester geweest en als we alle foto's genomen zouden hebben, waren we 210 euro kwijt, nou echt niet he! Maar ze spelen wel heel erg op je gevoel hoor. Zo van, die is toch ook heeeeel mooi. We hebben er uiteindelijk 1 gekocht en een gratis. Maar die gratis is een standaard (portret) foto en die je kunt kopen zijn erg leuk (bijv in een mandje of bloot in papa's armen).

SUcces met kiezen!

14. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    wat een drana! Deborah heeft totaal geen lachje laten zien :( we lopen weg en ze begint, over twee weken de herkansing ;)

15. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik heb dat toen laten doen bij mijn dochter en geen mooie fotos.
    bij c&a was het toen(net als bij ah) en die is heel leuk geworden.

daphne wat een supermooie foto van je buik!

16. shanka

shanka Actief lid

28 apr 2006
    256
    0
    0
    almere
    nou zoals ik had gezegd ben ik bij bellphoto geweets en kon vandaag mijn foto,s ophalen en ze waren echt super mooi ik ben tijdens de foto,s maken ook heel erg goed geholpen en ze namen echt de tijd voor je.
    ik heb de hele set genomen en normaal kost het 188 euro maar omdat je een hele set neemt krijg je korting en was in totaal 123 euro dus dat is een hoop korting.
    heb er zelfs nog een mooie fotolijst bij gekocht van 40x30 voor maar 9 euro.
    ik ben er heel erg tevreden over en mischien dat jullie hier ook wat aan hebben want v&d is kwa vergelijking erg duur .

17. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Ik heb ook fotos laten maken bij Potrait place. Ik vond ze te schattig om ze allemaal achter te laten. Ik kon het echt niet laten. Me man heeft in totaal geloof ik 140 afgerekend.

18. melissa

melissa Actief lid

28 mrt 2006
    219
    0
    0
    bij welke doos zat die bon?

groetjes!
    melissa

19. prenetal doos.... zat hij...

ook word je bij v en d als je in de winkel rondloopt vaak aangesproken als je met kind bent, krijg je ook de gratis foto en betaal 9,95 fotoshoot kosten (die je bij die bon niet hebt)....
    we zijn vanmiddag gewest hebben 9 poses en als ik hele set zou nemen ben ik 219 euro kwijt, 10 maart gaan we ze bekijken

20. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ik ga ze morgen dan eindelijk bekijken, hoor!

Maar ik snap nog steeds niet waarom ik een bonnetje kreeg met het bedrag van 500 nogwat euro als ik jullie bedragen zie....

Deel Deze Pagina