wanneer spreek je van lopen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door yossie, 11 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    Ons zoontje zet al ruim 1,5 mnd enkele stapjes. Sinds afgelopen vrijdag loopt hij steeds vaker uit zichzelf een stukje totdat hij valt. Dit zijn wel n stapje op 15 - 20 achter elkaar:D! Nu ben ik benieuwd wanneer dit telt als lopen? Dus welke datum noteer ik als zijn eerste stapjes? De eerste stapjes waren allen van mij naar mijn man. En wanneer spreek ik van "hij kan lopen"?

2. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Nu:D

Ik heb als eerste stapjes ook echt dus eerste stapjes. En lopen toen hij het uit zichzelf ging doen...

Leuk hè?!;)

3. misa

misa Niet meer actief

De eerste stapjes, zijnde eerste stapjes. Dus de datum!
    Je kunt er ook nig een tweede datum bij zetten vanaf dat hij gewoon continu loopt. :)

4. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier eerste stapjes met 11,5 maand, lopen met 13,5 maand. Toen liep ze bijna alles, als ze dan viel ging ze weer staan en verder lopen.
    Eerder deed ze wel een paar stapjes en als ze dan viel ging ze verder kruipen.

5. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    Als ie valt kruipt hij verder, hij kan ook nog niet zo los gaan staan, moet zich nog ergens aan optrekken. En kruipen doet hij ook nog vaak, dat gaat toch nog net wat sneller;)

Zo bijzonder, probeer hem al zo lang wat langere stukjes te laten lopen, en ineens toen ik niet keek, liep hij voorbij:D:D:D.

6. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    Dus de stapjes die hij zette onder mijn "druk". Want die deed hij dus alleen als ik vroeg, kom eens naar mij en dan dus alleen hele kleine stukjes. En niet helemaal uit zichzelf, maar wel los zonder steun.

Deel Deze Pagina