Heeft iemand een loungebank in de tuin staan van pallets? Ik zou er graag eentje willen maken. Lijkt me zo relax en goedkoop ik vind ze ook nog eens heel erg mooi en stoer uitzien. Alleen welke kussens kan je erop leggen? Ik wil geen loungebank maken van een paar euro en dan van die hele dure kussens kopen! Ik wil een loungebank van pallets maken net omdat het zo goedkoop is Ervaringen? Deze foto heb ik van internet geplukt ter voorbeeld
Superleuk! Zit hier ook al een tijdje over na te denken misschien kussens zoeken bij xenos, action, ikea, blokker?
Wij zijn er nu met 1 bezig! Vanavond alles goed in elkaar schroeven en de kussens erop. Kussens heb ik van de leenbakker, deze als zitgedeelte Terrasstoelkussen Galant en van de Ikea veel losse kussens ULLKAKTUS Kussen - IKEA Maak wel een foto als het klaar is. Was aan de kussens meer geld kwijt dan aan de pallets. Pallets hebben we voor 2euro per stuk gekocht. Maar al met al waren we nog beneden de 100euro kwijt inclusief de kussen.
Jaa leuk hè? Zit ook al weken plaatjes te kijken haha. Maar ik doe het niet. We hebben al een loungebank van steigerhout en dit wordt me wat teveel hout dan. Plus dat mijn man niet handig is en ik dat ding zelf in elkaar zou moeten zetten.. geen zin in Maar blijft leuk! Mijn moeder zei laatst trouwens dat er heel veel spinnen tussen die pallets gaan zitten Fijn mam, dankje
Het lijkt me niet moeilijk om te maken, alleen is een schuine rugleuning het relaxte dus alleen dat lijkt me even knutselen. Ik denk dat als je het een beetje schuurt en mooi lakt dat het meevalt met de spinnen. En wielen eronder dan kan je het gemakkelijk verschuiven om even te vegen met een doekje .
Wij hadden geen plaats voor een loungebank, dus hebben we twee kleine bankjes gemaakt met halve pallets. Bij de Action heb je nu bijvoorbeeld van die stoelkussens, 4 voor 3,59 (dacht ik?) Sommige mensen leggen er ook goedkope matrassen op.
Je kan veel met pallets he. Hoe meer foto's ik bekijk hoe meer dingen ik wil maken. Tegen volgend jaar wil ik een pallettuin
hahaha ik liep gister in tuincentrum opzoek naar bloembakken.. ik zoek grote als vervanging van mn border. hadden ze alleen maar lage kleine bakken dus ik zeg oooh die maak ik zelf wel ml kijkt me aan, uh zelf? tuurlijk schat.. past mooi bij de loungebank die ik zelf ga maken
Wow ja die is mooi. Een grote past hier niet. Ik heb denk ik genoeg aan 4 pallets +2 pallets voor ruggesteun en misschien nog een tafel erbij van die kleine pallets. Anders word de tuin te druk. Maar er moet ook een muur geverfd worden anders zal het niet mooi worden.
Loungebanken van pallets zijn erg mooi! Heb zelf al een mooie loungeset, anders had ik er ook wel 1 willen maken! Tip: Neem niet van die zogeheten (gratis) weggooipallets, zijn vaak van sloophout en slechte kwaliteit. (en dun!) Neem liever de zogeheten EURO of DPB pallets. Deze zijn dan wel met een prijs. Maar dit zijn industriële pallets, van heel goede kwaliteit!
Hier vind je ook heel veel op palletten-ideeen maken meubels on Pinterest En doe me deze ook maar (foto google)