28 weken groei echo ervaringen?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door palin, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. palin

palin Lid

8 mei 2014
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste allemaal,

Gisteren ben ik met mijn man bij Bronovo geweest voor een voorlichtingsavond bevallen & kraamzorg! het is zeker nuttig informatie! ik zal echt adviseren om zo een avond gaan. bronovo heeft zo een avond een keer per maand, ik denk andere ziekenhuizen ook.

ik heb morgen ochtend 28 weken (ben eigenlijk 28,5 weken) groei echo. Dat is dan de laatste echo als alles goed / normaal is.

Hebben jullie ervaringen? welke vragen zijn handig te stellen?
    hoor het graag!

ik voel de baby hele tijd bewegen, schoppen, kicken, vooral 's nachts.
    hebben jullie dat ook? het is natuurlijk heel leuk maar ja soms zit ik te wachten dat de baby rustig wordt en dat ik kan slapen :)

Alvast bedankt!

2. Miertje89

Miertje89 Actief lid

6 jan 2014
    320
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zou niet weten welke vragen je moet stellen, ze doen een groei echo dus je krijgt vanzelf informatie over waar je kindje ongeveer zit qua groei. Je hoort als het goed is alles wat er te melden valt ;) Of bedoel je een ander soort vragen? Die kun je natuurlijk ook gewoon stellen tijdens de gewone controles :)

3. palin

palin Lid

8 mei 2014
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi,
    ik bedoel meer andere soort vragen; vooral jullie ervaringen.
    het is spannend natuurlijk omdat het zo ver is en het is "laatste echo voor bevalling" dus voel me beetje onzeker omdat ik van 29 weken tot bijvoorbeeld 40 weken geen echo heb.. maar vk zei dat ik vaker controle heb bij hun en ze alles kunnen controleren...

4. snoeppapiertje

snoeppapiertje Bekend lid

24 feb 2014
    582
    0
    0
    Hier was het een vlugge echo van 10 minuten.
    Alles wordt nog even opgemeten (hoofdje, buikje, benen) en dan wordt er een curve gemaakt om te zien of je kindje goed genoeg groeit.
    Bij mij werd ook het vruchtwater gemeten. Dat was het.
    Vragen heb ik niet gesteld. Alles was in orde

5. palin

palin Lid

8 mei 2014
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben net terug van echo. alles is goed en normaal. dus helemaal gerust gesteld :) dokter gaf aan dat ik over 6 weken nog een echo afspraak kan maken. dus heb ik dan 34 weken echo.
    het wordt dan laatste echo.
    vk zei bij de controle (2 weken geleden) dat 28 weken echo laatste keer is maar dat is dus niet zo.

Deel Deze Pagina