Huidziektee tijdens de zwangerschap...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door serlovesang, 18 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. serlovesang

    serlovesang Actief lid

    5 aug 2006
    130
    0
    0
    hallo allemaal,
    Ik had dus al een paar dagen jeuk aan me buik dacht dat is wel normaal alleen werd het steeds erger ik kreeg allemaal rode bultjes op mijn buik, benen en armen toch maar naar de dokter de dokter gaf me een zalf.. na een paar dagen niet te kunnen slapen van de jeuk toch maar weer naar de dokter die heeft me doorgestuurd naar de dermatoloog, die zij dus dat had k een huidziekte heb die bij 1 op de 300 zwangere vrouwen voorkomt tijdens het einde van de zwangerschap, heb een anti jeuk pil gekregen en zalf nou ik denk dat ik liever pijn heb dan al die jeuk want die zalf helpt dus ook niet hebben meerdere vrouwen dit? want denk dat ik langzaam gek ga worden, want moet ook al antibiotica slikken omdat ik een blaasontsteking heb :cry:
     
  2. jettje

    jettje Fanatiek lid

    30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Hoi hoi,

    Jeetje meid wat vervelend voor je.
    Ik heb er geen last van maarja wat nog niet is kan nog komen.
    Kan mij voorstellen dat je er gek van word :(
    Als jij vind dat de zalf en pillen niet helpen gewoon de dermatoloog
    bellen. Misschien heeft hij/zij nog wat anders voor je.
    Sterkte met de jeuk en je blaasontsteking.

    Groetjes jetje
     
  3. angel81

    angel81 Bekend lid

    10 apr 2007
    920
    0
    0
    Van sommige antibiotica kan je ook dat soort klachten krijgen of deze kunnen de klachten versterken als je allergies bent voor dat soort antib...Vraag het even aan je dokter of lees de bijsluiter even na!

    succes
     
  4. Niet meer actief

    Wat vervelend dat je er last van hebt. anderhalve week geleden had ik ook opeens hele ege last van jeuk op mijn buik en borsten. Heb eerst aan de vk gevraagd wat ik er tegen kon doen, zij vertelde me om mentholzalf op te smeren, dus ik naar de apotheek om het te halen. Het werkt voor mij gelukkig en heb het nu zo af en toe nog maar nodig. Ik kan me voorstellen dat je liever pijn dan jeuk hebt, want die jeuk kan je echt helemaal gek maken. Hopelijk dat de mentholzalf uitkomst kan bieden. Veel succes en sterkte, ook met je blaasontsteking!
     

Deel Deze Pagina