sinds vannacht openomen in het ziekenhuis met blijvend bloedverlies en verweekte binnenkant van mijn baarmoedermond nu blijven tot boedverlies stopt.en hopen dat de kleine blijft zitten ben morgen pas 24 weken(banner loopt iets voor) dus heb nog even te gaan
He wat naar zeg! Heel veel sterkte, hopelijk blijft die kleine goed plakken en kan je even rust nemen!
Ik wil je even veel sterke wensen, ik heb precies hetzelfde meegemaakt met 22 weken. Hopelijk stopt ook bij jou het bloedverlies en mag je naar huis met rust.
wat ontzettend rot zeg! hopelijk blijft de baby nog heel wat weekjes zitten. sterkte de komende tijd!
Sterkte, als je al naar huis mag zal je ook wel rust moeten houden, Kan je vertellen dat de tijd kruipt! Tip, laat je goed informeren over je verdere behandeling, wat je straks wel/niet mag doen en waar je kindje terecht komt mocht je toch te vroeg bevallen. Dat scheelt een hoop stress en onzekerheid. Hopelijk blijft jullie kindje ook nog een weekje of 13 binnen!
het bloedverlies is helaas nog niet gestopt heb straks weer echo's om te kijken of het niet verder aan het verweken is en of de kleine man het nog goed doet. als het nou voor de 30 weken komt moet ik naar een academisch ziekenhuis omdat ze daar een baby ic hebben en in het ziekenhuis waar ik nou lig hebben ze dat niet