Hoi, Hebben sommige van jullie ook om de 5 week controle gehad? Lijkt me zo weinig. Maar zal vast goed zijn. Ben ff benieuwd of dat bij andere praktijken ook zo is.
Bij onze verloskundige is het vanaf 20 weken om de 3 weken. Vanaf 30 om de 2 weken. En vanaf 36 weken iedere week. Voor de 20 weken is het de standaard om de 4a5. Tenzij je ongerust bent, dan plannen ze je gerust om de 3 weken oid. Als je het te lang er tussen vindt, kun je niet vragen of je wat vaker langs mag komen?
Hier meestal om de 4 weken. In het begin zat er iets langer tussen. Nu 3 weken (vanaf de 30ste week) en zal steeds korter worden. Ik denk dat de volgende afspraak rond de 35 weken zal zijn. Hier geen bijzonderheden verder waardoor vaker misschien nodig zou zijn.
Wat een verschillen toch hè. Ik had vorige keer in een groep en dan was het veel vaker vandaar dat ik nu even stond te kijken. Nou maak me nog niet ongerust maar wilde even weten of het niet wat weinig was. Thx voor jullie reacties
Hier om de 4 weken. vanaf 25 weken om de 3 en vanaf 30 weken om de 2 weken. en dan elke week en uiteindelijk elke dag.
Ik had het toen ik nog in de randstad woonde ook. Om de 5 weken in het begin. Nu zit ik in het oosten en hier is het wel 4 weken vanaf nu al.
Ze vroegen altijd wanneer we graag weer wilde komen. Nouja dat was snel dus . Geen bijzonderheden verder.
Hier de controle om de 4 weken. Maar ivm eerdere miskramen en als k onzeker was mocht k altijd bellen en evt langs komen om even het hartje te luisteren