zenuwachtig voor morgen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door talii, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. talii

talii Niet meer actief

hi dames,

na mijn eerste echo anderhalve week terug kreeg ik te horen dat ze nog amper wat kon zien bij 5,5/6 week en doordat ik last had van bloedverlies en hevige buikpijn het 2 kanten op kon gaan.. nu heb ik morgen dus mijn 2e echo en ben er helemaal zenuwachtig voor! heb nog een paar dagen bloedverlies gehad vorige week ( niet super veel ) met buikpijn..maar daar word je wel meteen super onzeker van, ik hoop dus zo dat ik morgen een embryo met kloppend hartje zal zien! ze kwam niet echt positief over bij de 1e echo en als je dan nog anderhalve week moet wachten gaat die anderhalve week zo langzaam voorbij! ;)
    iemand van jullie dit misschien ook meegemaakt? of waarbij de 1e echo niet zo positief was maar toch alles is goedgekomen?
    en klopt het dat ze bij een inwendige echo meer kunnen zien of beter kunnen zien?
    heb namelijk de eerste keer een uitwendige echo gehad..

liefs tali

2. felina

felina Actief lid

17 jan 2012
    350
    0
    0
    NULL
    heb je nog symptomen van zwangerschap en heb je nog getest deze week?

3. talii

talii Niet meer actief

ja gewoon een positieve test en regelmatig last van misselijkheid, krampen en pijnlijke borsten de symptomen zijn juist erger geworden..

4. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Uitwendig? Serieus? .... dan zie je alles veel moeilijker..
    Ik zou vragen om een inwendige...
    Hier doen ze sowieso tot 10 weken een inwendige echo.

Ik duim trouwens voor je.. dat je een goede echo hebt morgen met een mooi kloppend hartje.

5. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Geen ervaring maar wou gewoon even zeggen: Succes morgen!

6. duqi

duqi Bekend lid

7 sep 2011
    508
    1
    0
    mijn dochters
    noorden
    ik heb zelf met 5 wkn een echo gedaan want ik had ook veel menstruatie krampen , ze konden alleen het vruchtzakje zien maar na 3 wkn moest ik weer komen en op die echo zagen we een kloppende hart, inwendige is het beter om tezien,dus het kan goed komen.succes voor morgen:)

7. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Uitwendig was bij mij bij 5.2 wk bijna niets te zien. Ik kreeg toen een inwendige echo. Daar was alleen een vruchtzakje op te zien. Had ook regelmatig wat bloedverlies. VK was bij mij juist positief. Het begin was er! Bij 8 wk nog een echo gehad en toen was er een vruchtje met kloppend hartje te zien, via inwendige echo!

Veel succes morgen!

8. felina

felina Actief lid

17 jan 2012
    350
    0
    0
    NULL
    Ok als de symptomen er nog steeds zijn dan wens ik je morgen een hopelijk hele mooie echo met kloppend hArtje.......laat je het nog even weten morgen!!

9. talii

talii Niet meer actief

dankjewel voor jullie reacties! ik laat het morgen zeker even weten kan niet wachten dat het maar snel zover is!

10. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    Begrijp niet waarom ze bij jou een uitwendige echo hebben gemaakt. Is wel logisch dat ze dan niet veel zien.
    Met dat termijn is een inwendige echo veel beter.
    Maar by the way.............ook ik had bloedverlies en buikpijnen. Echo gehad ( inwendig ) met 5 weken, en daarop was alleen een zwangerschapsring te zien met vruchtzakje, maar geen vruchtje. Week later ben ik weer geweest, was toen 6 weken, en toen was er mooi een kindje te zien met een kloppend hartje. Heb overigens inwendige echo's gehad tot de 10 weken.
    Dus op 5 weken, 6 weken, 8 weken, en 10 weken. Als ik jou was zou ik toch naar een inwendige echo vragen hoor.

11. Namaste1981

28 mei 2012
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel geluk! Zenuwslopend lijkt me dit! Sterkte!

12. Shan89

Shan89 Actief lid

9 apr 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was 8,5e week zwanger, kreeg een uitwendige echo.. Ze kon toen niks zien dus heeft ze gewoon een inwendige echo gedaan en het was super mooi om te zien en het hartje klopte ook super! Heel veel succes morgen!

13. dphoek

dphoek Niet meer actief

Hoi,

Ik weet PRECIES hoe je je voelt!! Ik had dan nog geen echo gehad, maar kreeg bloedverlies met 5,5 week. Dat bleef bruinverlies. Ik heb afgelopen vrijdag pas een echo gekregen, toen was ik 6,5 week, maar daarop bleek dat er al niets meer was, dus een miskraam.
    HELEMAAL niet gezegd dat dat bij jou ook zo is, want ik heb natuurlijk heel, heel erg veel op internet gelezen in die week dat ik moest wachten en in heel veel gevallen liep het wel goed af.

Ik duim voor je, ik weet hoe vreselijk, vreselijk spannend dit is.

STERKTE!!!!!!!

Groetjes Patricia

14. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Als eerste heel veel succes morgen!!

Verder kreeg ik ook een uitwendige echo en bij mij was er gewoon wel wat te zien met 5-6wk.

15. Elynada

Elynada Bekend lid

12 jan 2011
    502
    0
    0
    Belgiƫ
    Met 5 - 6 weken is vaak nog niets te zien hoor. Bij mij ook niet, was te vroeg. Ondertussen een zoon van 16 maanden :) Maar ik had wel geen bloedverlies. Nu het kan dus idd nog alle kanten uit!

16. Jippie1985

4 aug 2012
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij was de 1e echo ook uitwendig.
    Helaas waren ze toen bang dat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zou zijn.
    Ben doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een inwendige echo.
    Gelukkig bleek daar alles goed te zitten.
    Daarna heb ik nog een keer een inwendige echo gehad en ook het hartje gehoord.
    Ben nu 12 weken en moet volgende week weer terug naar de verloskundige.
    Tot nu toe ziet alles er weer goed uit, maar was wel heel erg geschokken bij de 1e echo.

17. talii

talii Niet meer actief

:( :( net de echo gehad en het vruchtzakje bleek nu dus leeg.. Zat niks meer..
    Moet nu wachten tot het eruit komt vanzelf
    Bleek 7 weken zwanger nu..
    Bah voel me vreselijk! Leeg gevoel dit!

18. GelukkigeDaphne

GelukkigeDaphne Actief lid

13 jun 2012
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
  19. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Sterkte, wat erg voor je dat het vruchtzakje leeg blijkt!

20. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Sterkte....

Deel Deze Pagina