eerste keer ingeleid, tweede keer weer?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mamazeyad, 17 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

ik ben bij mijn zoontje op 43 weken ingeleid omdat de weeen niet vanzelf kwamen. ik vond het inleiden vreselijk. nu vroeg ik aan me verloskundige of de kans groot was dat ik weer ingeleid word en zij zei dat de kans wel groot is maar natuurlijk niet perse hoeft. ook zei ze dat mensen die bij een vorige keer overtijd liepen bij een volgende zwangerschap ook vaak overtijd lopen.

dus daarom de vraag; wie is er bij een eerste ingeleid omdat de weeen niet vanzelf kwamen en hoe ging dat bij een tweede en/of derde?

2. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

13 jan 2008
    794
    0
    0
    ow das balen! ben vorige met 42 weken ingeleid. Vond het ook vreselijk!
    Mijn gevoel zegt dat ik nu wel eerder en natuurlijk ga bevallen. Ik hoop zelfs op de 26e (2 dagen overtijd), is verjaardag van mn vriend.

Ik heb nog niks gevraagt aan de VK hoe groot of de kans is.. Maar wat jij zegt ziet er voor mij ook niet echt goed uit

(ben jij ook gestript toen?)

3. mamazeyad

mijn gevoel zegt ook dat ik eerder ga bevallen maar toch blijft de angst om weer ingeleid te worden. vond het echt vreselijk, moest de hele tijd blijven liggen;) is dat hier in nederland eigenlijk ook zo of mag je hier wel gewoon lopen? (ben in italie bevallen)

zou natuurlijk heel leuk zijn als jullie kleintje op de verjaardag van je vriend komt:) ik ben ook op de verjaardag van mijn moeder geboren.

ik ben niet gestript. klinkt misschien een beetje dom maar wat doen ze dan?

4. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Nou, ik ben ook ingeleid met 41 weken (op eigen verzoek) maar dat wil ik nu ook niet meer! ;)

Heb 14 uur lang moeten liggen, compleet met CTG en dat met rug-en beenweeën..........afschuwelijk! :x
    Dus ja, helaas lijkt dat hier in NL ook zo te zijn...mocht in elk geval niet rondlopen.

Hoop ook echt vurig dat het dit keer eerder op gang komt en allemaal natuurlijk verloopt!

5. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.474
    4.930
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Een vriendin is net bevallen. Eerste keer ingeleid na 42 'zoveel' en bij deze keer hetzelfde verhaal...

6. nina3

nina3 Bekend lid

27 aug 2010
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben bij de eerste ingeleid ivm gebroken vliezen waarna er verder niets gebeurde. De tweede is op een natuurlijke manier gekomen , volkomen normale weeen. Was een verademing vergeleken bij de eerste. De derde is weer ingeleid wegens te weinig groeien.

7. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

13 jan 2008
    794
    0
    0
    Ik zat bijna de hele bevalling.. Maar ik kón ook echt niks anders.
    Ze had ook n plakkertje op dr koppie met n draadje eraan ctg waarschijnlijk?
    dus of dat hele apparaat zou mee moeten als ik ging lopen, denk niet dat dat zou kunnen ;)

maar met strippen maken ze de vliezen los van de baarmoeder dmv toucheren waardoor er n stofje vrij komt wat je weeën opwekt (hielp bij mij goed, alleen dag erna ingeleid)

8. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Ik liep bij mijn eerste ook overtijd. Gelukkig was het alsnog vanzelf begonnen....

Maar ook mijn vk zei helaas dat ze vaker ziet dat een tweede ook weer overtijd gaat... Maar het hoefde niet persee. Nu hopen dat we toch bij die tweede groep horen.

9. mamazeyad

veel herkenning dus:(

niemand die bij een eerste overtijd liep en is ingeleid en bij een tweede toch vanzelf is gekomen?

Deel Deze Pagina