Ik heb een erg genante vraag en lang nagedacht om te posten! Mijn schaamlippen zijn de laatste paar weken erg gezwollen. aan de achterkant waar de baby eruit komt. Ik merk dit vooral als ik moet 'poepen'. het lijkt alsof ik al een hele opening heb, durf soms bijna niet te poepen ben bang dat de baby eruit komt. Dit kan natuurlijk nietzomaar dat weet ik wel maar het gevoel is er wel! De vk zei dat het wel vaker voorkomt opgezetten schaamlippen. Ik voel de spieren dan ook op spanning staan. Beetje krampig gevoel geeft dat. Wie herkent dit of heeft er wel eens van gehoord!
Ik herken het wel! En zeker dat kramp-gevoel... Niet echt prettig maar dat hoort er (volgens mij) wel bij. Ik had 't (bij de zwangerschap van m'n dochter én zoon) ook aan 't eind. Vond het geen lekker/prettig gevoel. Je kindje zal er niet ineens uitploppen! Dus je kunt gewoon lekker poepen! Sterkte met de laatste loodjes (hopelijk duurt 't niet al te lang meer voor je!)
heb ik ook last van hoor meis zelfs met de sex voel ik bar weinig omdat het zo opgezet is. hoort erbij
het hoort erbij meid. zijn de laatste loodjes.je kindje is al iets ingedaald wat dus heel normaal is. succes!