fietsen en buikpijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door guppie81, 18 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik moet meestal met de fiets naar mijn werk en moet daarbij een bult over en vaak flink tegen de wind in trappen. Ik krijg bijna altijd buikpijn. Soms een beetje zeurend, maar vandaag was het echt buikpijn.
    Volgens mij is het geen harde buik. De buikpijn zit onderin. Het is wel een constante pijn, geen steken. Als ik thuis ben is de buikpijn vrij snel weg.
    Zou heb bandenpijn kunnen zijn?

Ik maak me er behoorlijk zorgen over, is er een verklaring voor? Is het verstandig om maar niet meer fietsen, ik kan altijd nog met de bus gaan.

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik denk dat het je banden zijn, ik krijg er ook last van (en van mijn rug) als ik teveel heb gelopen of gefietst.

Maar ik zou het voor de zekerheid nog even aan de verloskundige vragen. En als je er echt een vervelend gevoel bij hebt, voortaan met de bus gaan.

3. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Ik heb er ook last van en mijn VK zei dat als ik de fiets niet echt nodig had hem beter kon late staan, moet immers toch rustig aandoen ;)

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    zo'n gevoel heb ik dus ook. Die buikpijn is voor mezelf al niet fijn. Ik krijg wat vaker de auto mee en de andere dagen ga ik lekker met de bus!

5. Willow

Willow Actief lid

31 jul 2007
    339
    0
    0
    Ik vind het juist erg fijn met de fiets, maar ik heb er dan ook geen last van.
    Mijn vorige 2 zwangerschappen heb ik ook nog tot zo'n 40 weken gefietst. Op het laatst wel kleine stukjes.
    Ik vond het fijn om daardoor een beetje fit te blijven.

Maar als je er last van hebt en er is een alternatief, dan moet je dat zeker doen.

6. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    Ik heb het ook als ik me teveel opjaag zeg maar met fietsen. Een vervelend gevoel in mijn buik, en ik heb dan ook het idee dat je lichaam dan zegt dat je net even te veel hebt gedaan... Dus of lekker met een bejaardengangetje de bult op of lekker met de bus gaan :D

Deel Deze Pagina