draaipoging gehad..erg teleurgesteld..

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by kelly20, Oct 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kelly20

kelly20 Lid

Mar 2, 2007
    8
    0
    0
    tiel
    hallo allemaal..
    ik ben nu 36wk en 3dg zwanger..met 30 weken bleek dat me kindje in een stuit lag,en met 36 weken moest ik naar het ziekenhuis voor een draaipoging. :(
    Eerst kreeg ik een echo, om te kijken ofdat me kindje in gezonde staat was.
    dit was gelukkig allemaal goed, dus ik werd vast aan het ctg gelegd.
    Ik was zo bang en gestresst dat er iets mis zou gaan met me kindje..na 40 minuten zitten we nog steeds aan et ctg, en na 50 minuten komen ze me eindelijk een spuitje geven om me baarmoeder te onspannen..(die deed trouwens erg zeer!omdat ze bij mij wat meer moesten inspuiten omdat het erg onrustig was in me buik)..na 3 kwartier!kwam eindelijk de dokter die de draaipoging ging doen.
    hij begon eraan, en ik ging kapot van de pijn! :cry:
    heb ze letterlijk uitgescholden zo pijnlijk was het!
    de draaipoging lukte niet en hij vroeg of ik het nog een keer wou proberen..
    ik wou zo graag een normale thuisbevalling, dat ik er maar mee instemde..
    weer draaien, zeer pijnlijk..weer niet gelukt.
    toen nog 1 poging gedaan, en toen hield hij het maar voor gezien.
    me kindje bewoog nog geen centimeter mee.
    daarna nog 40 minuten aan ctg gelegd...me baby had nergens last van gelukkig en het hartje klopte goed door..
    3 en een half uur later stond ik dus teleurgesteld buiten.
    al die pijn en moeite voor niks!
    dus nu mezelf klaarmaken voor een keizersnee, een vaginale stuitbevalling zie ik niet zitten omdat ik bang ben voor de risico's voor de baby.
    ben egt zo overstuur ervan, gewoon omdat ik nou het gevoel heb dat ik het niet zelf ga doen..
    heeft iemand dit ook zo meegemaakt?

groetjes een teleurstellende bijna moeder

2. memke

memke Actief lid

Jun 15, 2007
    217
    0
    0
    Friesland
    nou ik sta (nog) niet in jouw schoenen,maar ik kan me wel voorstellen dat je teleurgesteld bent!
    Maar ik zou zeggen laat het even rustig op je inwerken en neem het zoals het is, hoe moeilijk je dat misschien ook in de oren klinkt. Sterkte ermee!

3. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    kl*te meid, die van mij ligt nu ook in een stuit en hoop echt dat ze nog gaat draaien want als ik die scenario's waaronder die van jou wel eens lees, zakt de moed me al in de schoenen... :(

succes in ieder geval snap heel goed dat je teleurgesteld bent.

4. Harmless

Harmless Fanatiek lid

Oct 14, 2006
    1,986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heh jakkes meid wat vervelend.

Er zat een dame in mijn zwangerschapszwemgroep die dit heeft meegemaakt. 2 draaipogingen (Op verschillende dagen) en muurvast. Datum voor ks vastgezet. Met 37 weken is zij bij een acupuncturist terecht gekomen. En die nacht draaide haar kleine. Ze heeft een 'normale' onderwaterbevalling gehad.

Nu geloof ik niet in dat soort dingen maar ik heb wel gezegd dat ik eerst zoiets zou proberen.... (Alleen n.a.v. dat ene verhaal.)

Share This Page