zenuwachtig voor uitslagen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door elfje, 11 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    succes Moo!!!!
     
  2. elfje

    elfje Fanatiek lid

    11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    dat is wel fantastisch, als je de komende maanden meer vruchtbaar bent! zet m op met klussen zou ik zo zeggen ;) dat is misschien de ellende waard geweest....
    ik ben trouwens in arnhem onder behandeling, en vind dat ze ook bij mij snel te werk gaan... mijn gyneacoloog zei zelfs: "als je het allemaal te snel vind gaan, moet je het zeggen, jij blijft de baas" vond ik heel aardig van hem.... er komt plotseling zo veel op je af waar je nog nooit (gelukkig) van gehoord hebt......
    veel succes (en vooral plezier ;) ) de komende maand moo!
    groetjes elfje
     
  3. babs

    babs Actief lid

    19 feb 2006
    264
    0
    0
    Haarlem
    jij ook succes dan elfje...

    groetjes babs
     
  4. elfje

    elfje Fanatiek lid

    11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    dank je babs :)!!!
     
  5. Moo

    Moo Bekend lid

    21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    Thnx Babs, Neeltje en Elfje!!

    Is inderdaad wel aardig om te zeggen dat jij halt kan roepen als het je te snel gaat! Is tegen mij niet gezegd, maar ik ga ervan uit dat dat in het AMC net zo is.
    Maar tot nu toe vind ik het niet erg dat het zo vlotjes verloopt. Des te eerder weet je waar je aan toe bent, alleen dat laatste onderzoek dan.....

    Er komt zeker veel op je af hoor! Allemaal termen e.d. waar je het bestaan helemaal niet vanaf wist...
    Het leuke vind ik wel die echo's die ik tot nu toe gehad heb, dat vind ik echt reuze interessant. Ze kunnen zo zien hoe ver je eitje al is enzo.
     
  6. elfje

    elfje Fanatiek lid

    11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    ja! hahaha,
    ik heb zelfs een kopie gekregen van een foto van mn eierstokken en baarmoeder! lekker klinisch...
    volgende keer hoop ik dat ik een foto mee naar huis krijg van een gevulde baarmoeder!
    haha liefs elfje
     
  7. marjan72

    marjan72 Actief lid

    3 sep 2005
    162
    0
    0
    Leeuwarden
    Die inwendige echo vond ik ook reuze interessant, het leuke is dat je gewoon zelf mee kunt kijken en het doet geen pijn.

    Volgende keer inderdaad een met een gevulde baarmoeder en een foto voor ons allemaal!

    Sterkte meiden!

    Ik lees hier af en toe even, want ik moet 13 april naar de gyn, dus weet ik vast wat mij te wachten staat aan onderzoeken etc. Hebben jullie ook een samenlevingstest gehad? Want ik hoor dat dit ook een van de eerste testen is en dat je gelijk de uitslag te horen krijgt.

    Liefs Marjan
     
  8. elfje

    elfje Fanatiek lid

    11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hoi marjan72,
    ik heb geen samelevingstest gehad! misschien volgt die nog, als er niets uit het bloedonderzoek komt....
    lijkt me overigens een beetje raar, hihi... dan bemoeit er ploteseling een derde persoon zich met je sex leven! haha
     
  9. marjan72

    marjan72 Actief lid

    3 sep 2005
    162
    0
    0
    Leeuwarden
    Tja, raar is het wel ja.

    Maar als het aan de andere kant helpt om zwanger te worden dan heb ik het er voor over hoor. Al was het alleen maar om die frustratie en teleurstelling kwijt te raken die ik nu voel wanneer ik weer ongi word.

    Dan maar op een andere manier met een beetje hulp van een derde persoon.
     
  10. Moo

    Moo Bekend lid

    21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    Wij hebben in februari 2 samenlevingstesten gehad, beide negatief helaas.....
    Bij een samenlevingstest hoor je idd meteen de uitslag. Ze hopen dan onder de microscoop zwemmende zaadcellen aan te treffen. Hadden ze die bij ons gevonden, dan hadden we zelf ook in de microscoop mogen kijken. Maar helaas die paar zaadcellen die ze vonden zwommen niet meer....

    Vond het wel vervelend hoor, dat sexen op commando....Je moet echt plannen dan omdat je dan na gedane arbeid binnen 2 tot 10 uur in het ziekenhuis moet zijn...
     
  11. munt

    munt Actief lid

    11 dec 2005
    290
    0
    0
    friesland
    IK WENS JE VEEL STERKTJE.
     
  12. chiesa

    chiesa Fanatiek lid

    4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Sterkte!
     
  13. fredje8

    fredje8 Fanatiek lid

    31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    jeetje zo'n samelevingstest, nog nooit van gehoord, vind het allemaal spannend wij gaan volgende week naar het ziekenhuis voor het eerst

    elfje, ik duim voor je mee hoor voor volgnede week donderdag, lijkt me allemaal spannend
     
  14. elfje

    elfje Fanatiek lid

    11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hoi fredje!
    heel veel succes volgende week, hopelijk valt het bij jullie allemaal erg mee!

    en moo, vrijen op comando is ook duidelijk niet ons sterke punt! als het puur om de daad gaat, en niet meer om het plezier, haken mijn vriend en ik ook al snel af.... (al moet ik soms bekennen dat ik me er makkelijker overheen kan zetten dan hij)

    liefs elfje
     
  15. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ik denk aan jullie! Lijkt me niet meevallen dat medische circuit!
    Liefs Elvira
     
  16. elfje

    elfje Fanatiek lid

    11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    nou,
    ben gisteren voor de uitslagen naar de gyneacoloog geweest... alle uitslagen van het bloedonderzoek zijn goed, en het sperma van mijn vriend was top :) (40 miljoen is normaal, hij had 140 miljoen!).
    ik kreeg opnieuw een inwendige echo, om te kijken of ik een eisprong had gehad deze cyclus, of nog niet.. hij zag geen eitje zitten op dit moment, dus moest ik mijn progesteron waardes laten prikken. aan het eind van de middag moest ik bellen voor de uitslag, en bleek dat ik nog geen eisprong had gehad.. (zit nu alweer in week 5 van mn cyclus, voor mij heel normaal)
    nu ben ik begonnen met het slikken van provera, om mijn menstruatie op te wekken, en daarna mag ik starten met het slikken van clomid. na de kuur clomid moet ik op het follikelspreekuur komen, daar kijken ze met een inwendige echo, of mijn eitje groeit. zo kunnen we wat gerichter te werk gaan met het super zaad van mijn vriend! hahaha
    nou dit was even mijn update,
    ik hoop dat het allemaal meteen raak is straks! :)
    veel liefs elfje!
     
  17. fredje8

    fredje8 Fanatiek lid

    31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    Nou, we hebben al een samenlevingstest gehad en het zag er goed uit, gek he een week geleden wist ik niet wat het was en nu heb ik er zelf een gehad???
     
  18. elfje

    elfje Fanatiek lid

    11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    haha zo zie je maar fredje!
    je wordt vanzelf ervarings deskundige!!!
    liefs elfje
     
  19. berbel

    berbel Fanatiek lid

    25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    he elfje, dat is ook een beetje overdreven 140 miljoen, en je hebt er maar 1 nodig ;)
    in ieder geval is dat goed nu je eitje nog
     
  20. elfje

    elfje Fanatiek lid

    11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hoi berbel!
    En trots dat ie was!!!!! hahaha
    hij raakt er niet over uit gepraat.... mannen dingetje denk ik....
     

Deel Deze Pagina