misschien een beetje rare titel maar: vanaf dat de verloskundige kan voelen hoe de baby ligt ligt onze kleine man al met zijn hoofd in mijn bekken rug strak langs de linkerkant van mijn baarmoeder en ondertussen dus met zijn billen strak tegen mijn ribben/longen? en de benen en voetjes rechts volgens mij een vrij standaard houding alleen kan ik daar al weken slecht door slapen doordat ik geen houding meer kan vinden ga ik op links liggen dan voel ik zijn ruggengraat over de zijkant mijn buik schuren ga ik op rechts liggen dan schopt/wurmt ie net zo lang tot ik van kant wissel ga ik op mijn rug liggen dan krijg ik gewoon geen lucht meer en op mijn buik voel ik mij net een wipwap met een kussen onder de buik of tussen de bovenbenen maakt het ook al geen verschil En ook half half werkt niet en rechtopzitttend slaapt ook al niet misschien iemand tips hoe te liggen/ slapen? word langzaam gek van het draaien/ woelen om in slaap te komen en de pijn bij het wakker worden (de ruggengraat van de kleine/het geschop/buikpijn)
Bij mij hielp het om mijn buik op/tegen een voedingskussen te leggen. Dan voelde het niet zo zwaar aan... In ieder geval zwaar irritant! Mijn man en ik konden ook niet meer tegen elkaar aan liggen, omdat, en ik qoute: "De baby steeds in mijn rug ligt te beuken" aldus mijn an
Herkenbaar, ik krijg continue harde buiken door een slaappositie. (En lig dan wakker). Wat bij mij soms werkt is bij zij ligging, het voedingskussen in mijn rug leggen en een heel zacht kussen beetje onder mijn buik. Dan leun ik naar achter en lig ik half op mijn zij half op mijn rug. Sterkte