Hoi dames, Ik heb gisteren rond 20.00 een ovulatietest gedaan, en die was positief. Ik zou dus in die komende 24-36 uren mijn eisprong hebben. Gisteravond hebben we het rond 23.00 'gedaan' . Maar nu is het geval dat ik al vanmiddag het idee heb dat ik mijn eisprong voel. Normaal voel ik die ook wel, zo'n zeurderige pijn, maar nu straalt het ook uit naar mijn rug. In de rechterkant onderin. Heeft iemand van jullie dat ook? Of ooit gehad? Ik ga nu helemaal hopen dat er een eitje bevrucht is, maar dat zal wel valse hoop zijn.
Ik zou ook zeggen, betere tijd kan niet. Goed gedaan! Ik heb het gevoel dat iedereen wat anders voelt tijdens haar ei, dus ja... Maar doe je straks nog een ovu-test? Kun je zien of hij lichter is geworden...
Ow aan nog een ovulatietest had ik nog niet gedacht. Dank je voor de tip. Dit is onze 2e maand met ovulatietesten, als het deze maand nog niet raak is, proberen we het nog 1 ronde. Mocht het dan niet raak zijn, gaan we naar de huisarts. Dan zijn we alweer bezig vanaf mei 2007.
ja probeer eens nog een test. Nou dan weet je nu wel dat je goed geklust hebt, dat is dan wel een fijn gevoel. En kun je ook vertellen aan je huisarts... Al gaan we er vanuit dat dat niet nodig is he?! En je over twee weken roept: HOERAA!
Eerlijk gezegd durf ik niet meer te hopen. Ik ben zó bang dat het tegenvalt. Ik ben net een beetje uit een diep dal gekropen, na 2 rondes een negatieve test te hebben gehad.. Vandaar dat ik ook al heel lang niet meer op dit forum ben gekomen. Dus als ik niet zo snel ben met antwoorden, weet je waarom.
ok, ik snap het heel goed... Ik zou er ook enorm van balen als het bij mij ook zolang zou duren... Probeer er samen over te hebben en elkar te steunen. Al snappen de mannen het niet altijd... Je moet altijd blijven beseffen dat een kind krijgen een wonder is en niet zomaar uit de lucht komt vallen. Je ziet veel zwangere vrouwen... Iedereen lukt het denk je dan, maar je hoort nou eenmaal niet of weinig vrouwen dat het niet lukt. daarom is het ook zo druk hier, hier kun je er anoniem over praten met anderen die het beter begrijpen.. Wens je heel veel sterkte de komende tijd... Als je iets kwijt wil of wil praten kom je even langs en anders niet... Gewoon doen wat voor jezelf fijn voelt... Heel verhaal he....
Vind ik niet erg. Ik vind het juist wel fijn om idd anoniem met anderen te praten erover. Mijn man snapt het idd niet altijd, hij is zo nuchter daarin. Soms ook wel goed hoor, dan kan hij me weer leren relativeren. Vandaar ook nu eerst die ovulatietesten, als het aan mij had gelegen, waren we een paar maanden geleden al naar de huisarts gegaan.
Lieve dames, willen jullie alstublieft mijn topic even lezen, maak me best ongerust.. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... t=#3775485
He Jusi Ik heb altijd een zeurderige pijn als ik mijn Ei heb. (denk ik) Maar dat duurt meestal maar even en dan heb ik er geen last meer van. En heb ook een tijdje met ovulatietesten gewerkt maar die van mij gaf nooit men EI aan. maar volgens de dokter moet ik wel een hebben gehad. Ben nu ook doorverwezen naar de Gyn. Ben ook al een hele tijd bezig om een wonder te maken! Succes!
Evemarlin, he bah wat naar, ook al zo'n tijd bezig! Hoop dat de gyn snel wat duidelijkheid aan je kan geven, en je evt. kunt starten met behandelingen. Succes!