hoi meiden... ik maandag ongsteld geworden en ben sinds vandaag niet meer ongesteld gister nog wat donker slijm gehad maar thats it dus nu vraag ik me af of het wel goed in zo kort vorige keer was ik het een hele week wel fijn nartuulijk des te eerder we weer kunnen klussen maar toch vind het zo raar zo kort!
hoihoi ik ben altijd maar zon 3 hooguit 4 dagen ongesteld. ben het ook wel eens 2 geweest dus zou me niet zon zorgen maken.. maar je banner klopt dan dus niet? je zegt maandag ongesteld geworden... dat is 4 dagen geleden, hoe kan je dan al op day 9 van je cyclus zitten?
ohhh hahahaha neej die klop niet moet ik nog veranderen maar dat is wel fijn als je ik me daar niet zo druk om moet maken dankje voor de reactie
klopt.. november al 2 jaar van de pil af.. mn vriend zijn zaad is niet optimaal en ik moet nog bloedprikken weer op mn schildklier...
Daar was ik eigenlijk ook benieuwd naar. Mijn laatste menstruatie kwam (eindelijk) redelijk op tijd maar duurde ook veel korter dan normaal, en het is ook minder dan normaal. Op zich wel fijn, maar ik twijfelde toch of dit wel goed is.... Maar schijnbaar komt dit dus wel vaker voor.