Hoi, ik ben net van de trap gevallen, half gegleden, wel op m'n kont gelukkig. Eigen schuld, liep met de stofzuiger te sukkelen . Nu Heb ik wel een beetje last van m'n rug en ik heb een schaafwond op m'n arm want ik probeerde me natuurlijk tegen te houden, wat gelukkig wel deels gelukt is maar ik verwacht morgen wel goeie spierpijn. Ik ga nu even goed voor de baby zitten en kijken of ik activiteit krijg, ik voel gelukkig al wel wat beweging daarbinnen. Heeft iemand anders dit ook wel eens gehad? Ik maak me niet heel erg zorgen maar toch...
ik zou even de vk bellen voor de zekerheid, al is het maar om even te horen dat het geen kwaad kan, vaak hoef je pas langs te komen als je op je buik valt of als er iets in je buik gestoten heeft. maar even overleggen zou ik het zeker
Ik zou in dit geval ook even de vlos bellen, waarschijnlijk heb je gewoon gelijk en is er niets aan de hand, maar om het 100% zeker te weten... Poeh, ik zou erg geschrokken zijn denk ik! Veel succes morgen met de spierpijn!
ik zou gewoon voor de zekerheid ook ff laten checken ja. sjonge wat zul je geschrokken zijn en morgen krom lopen van de spierpijn waarschijnlijk. ik hoop voor je dat alles goed is en dat de pijn morgen mee zal vallen.
Bedankt meiden! Ik heb net toch even de vk gebeld n.a.v. jullie reacties, die zei ook dat zolang ik geen bloedverlies heb en ik voel de baby normaal bewegen dat er niets aan de hand is, krijg ik nu een harde buik of bloedverlies dan moest ik even bellen, ze zei ook dat ik morgen wel spierpijn zou hebben, ook in m'n buik want je hebt je toch schrap gezet. Sjongejonge, is idd wel even schrikken ja. Ik ga het lekker rustig aan doen de rest vd dag iig!
Heel goed dat je gebeld hebt. Nu weet je waar je op moet letten. En beter een keer te vaak bellen dan een keer te weinig. Hopelijk ben je gauw van de spierpijn af!
pffff gelukkig loopt het meestal met een sisser af... Doe het inderdaad maar lekker rustig aan! En goed dat de VK er vanaf weet.
Hoi, nou kreeg ik toch een harde buik en heb ik dus de vk gebeld en gelukkig kon ik meteen langskomen. Niks aan de hand! Ze heeft gevoeld en naar het hartje geluisterd maar alles was goed gelukkig. Ze legde ook nog goed uit wat ze zou voelen als de placenta losgelaten zou zijn en nam echt even de tijd dus dat was wel heel fijn want ik verontschuldigde me nog voor het misschien onnodige bezoekje. Zij zei ook; "beter een keer te veel langskomen dan te weinig." Goed geschrokken maar niks aan de hand! Bedankt voor de reacties!
Hier ben ik ook van de trap gevallen toen ik een week of 30 was. Ook erg geschrokken en ik had een natte broek. Dus ik dacht meteen dat mijn vliezen waren gebroken maar gelukkig had ik gewoon in mijn broek gepiest van de schrik hahaha. Ook de vk gebeld en zij vertelde mij dat als ik dus idd op mijn billen ben gevallen dat het voor de baby niet veel kwaad kon. Het zou zeg maar net voelen alsof ik mijn oudtste achterna zou rennen...niet dat ik dat toen nog deed hahaha. Maar hier ook toen erg geschrokken dus kan me helemaal voorstellen hoe je je voelde! Goed van je dat je toch even bent langs gegaan!
au dat doet zeer. gelukkig ben je op je kont gevallen. je kindje zit echt goed verpakt en zal er dus weinig van gemerkt hebben. ja alleen jij zit nu natuurlijk met pijn. als je je zorgen maakt zou ik gewoon de vk of gyn bellen beter 1 keer teveel bellen dan 1 keer te weinig