hoi meiden pfffffffffff effe me onrust en zenuwe kwijt het volgende ik had 12 maart ongi moeten worden... met een cyclus van 30 dagen was 11 februari ongi... vandaag is het 21 maart en ik ben nog steeds niet ongi. wel 3x getest alle testen helaas negatief ik heb contact gehad met de ha en ik moet morgen testen mocht de test negatief zijn dan maandag langs komen bij haar... wie heeft het gehad dat test negatief was en toch zwanger bedankt alvast groet monique
he ik hoor wel vaker van meiden die pas na een hele tijd posi testen, maar jammer genoeg ook van meiden van wie de cyclus van slag is door het ontpillen enzo... Hoe lang ben je al van de pil af enzo? liefs
In zeldzame gevallen hoor wel eens dat er dan toch een zwangerschap in zit. In andere gevallen is je lijf van slag. Collegaatje van me was vervroegd in de overgang, dat kan in een zeldzaam geval ook nog. Hoe dan ook, laat je niet gek maken, en blijf hopen. Dat doe ik ook.
hoi meiden nou vanmorgen getest met ochtendurine en helaas test is negatief, dus morgen de ha bellen groet monique
Jeetje wat spannend zeg. Kan me wel voorstellen dat je er een beetje onzeker van wordt. Bij mijn vorige zwangerschap teste ik pas 6 dagen na NOD. Su6
ow oke jij ook succes ik laat het morgen hiero weten groet monique en allemaal bedankt voor de reactie's
Pff inderdaad spannend. Veel succes bij de HA poeipoei en Nen87. Poeipoei, ik had ook op je berichtje gereageerd bij je vorige topic. Je schreef dat je bij de vorige zwangerschap ook pas na 3 maanden positief testte toch? Dus blijkbaar kan dat ook. Ik zit zelf ook beetje in de twijfels, omdat ik sinds ik gestopt ben met de pil (4mnd geleden) geen eigen menstruatie meer heb gehad, maar ook geen positieve test. Wel heb ik last van allerlei klachten en het worden er steeds meer. Vermoeidheid, hoofdpijn, buikpijn, misselijk, puistjes in mijn gezicht en hals (normaal nooit last van), stemmingswisselingen en sinds vanmorgen pijnlijke tepels. Maar volgens de huisarts is dit normaal als je gestopt bent met de pil en zo lang de test negatief is, ben ik ook niet zwanger zegt ze. Maar blijkbaar kan het dus ook anders lees ik hier. Pff, spannend allemaal. Hopelijk heb ik snel een menstruatie of een positieve test.
ja las het net heb daar reactie geplaats ja ik word hier echt heel onzeker van jij ook succes meid groet monique
Hey poeipoei, ik las net je reactie haha. Ik begrijp dat je hier ontzettend onzeker van wordt. Wat kan je lichaam je toch ook voor de gek houden he? Het is wat allemaal. en iedereen om me heen wordt maar zwanger. Maar goed, onze tijd komt nog wel succes morgen. Groetjes
He hoi, hier hetzelfde probleem, ben ook overtijd en thuistesten + bloedtest geven negatief aan. Tot op heden ben ik dus nog niet ongi. Ben ook niet aan de pil al 2 jaar niet meer en had al zeker anderhalf jaar een keurige cyclus. Snap er ook helemaal niets meer van. Liefs Puck.
hoi meiden vanmorgen ha gebeld ze belt me vanmiddag tussen 1 en 2 terug nog steeeeeeeeds geen ongi groet monique
hoi meiden nou vanmiddag heeft de ha gebeld en ik moet nog 14 dagen wachten pffffffff het kan wezen dat het een hormonale stoornis is..... en aangezien de bloedtest enorm duur is wil ze het nog even aanzien groet monique