ik heb dus een lekkere dikke griep te pakken, ben snotverkouden ,hoest de longen uit mn lijf, mn oren zitten dicht, heb koppijn, al mn kiezen doen zeer.... BAH BAH BAH.. ik haat dit zoooooo
Loop nu al 2 dagen te 'tobben' , zere keel, hoesten zo nu en dan en een gevoel dat je geen energie meer over hebt. Lijkt wel of de griep niet wil doorzetten....
hee dees!! oh jeee, wil je niet ontmoedigen maar zo begon het bij dus ook, dinsdag kreeg ik keelpijn, woensdag hoesten, en vannacht sloeg het ineens helemaal om. knallende koppijn man en heb echt inneens dikke griep. lig nu met 2 para's op , op de bank. mn vriend heeft koopzondag in zn winkel dus ik ben alleen met mn kleine, niet echt fijn nu... snif snif, voel me echt zielig
Muis, wat jij hebt lijkt op een fikse verkoudheid. Als je echt griep hebt, lig je vaak met flinke koorts op bed.
nou ben net weer sinds een weekje hersteld van de griep en koorts en toen weer aan het werk gegaan en toen raakte ik daarna nog aan de diarree
ik bedoel ook niet de medische term griep ,maar meer de volksmond griep! heb wel verhoging, maar tis zeker niet alleen een verkoudheidje!! want echt alles doet me zeer, spierpijn, zenuwpijn, ben helemaal doof van de dikke klieren in mn nek, hoofdpijn, keelpijn, hoesten, duizelig, das nie echt een verkoudheidje geloof ik
Hier is het ook een ziekenboeg.... man en zoon zijn allebei ziek, alleen mama is nog niet geveld. Dat zal volgende week dan wel gebeuren
Wie niet haha Ik ook heb het nu een weekje en merk nu dat het wel minder word gelukkig,mn schoonmoeder die heeft het nu al 2 weken.. Het is geen pretje nee.
Ik niet, ik heb nergens last van en hopelijk blijft ons huis griepvrij Veel beterschap voor de zieken hier!!
Leuk, nog een Manuela Dat zie je niet vaak.... Jij dus ook nog niet grieperig gelukkig. Gefeliciteerd met je poezenkinderen, zag ze net in je album! Echt heel cute En we lopen redelijk gelijk he, jij ook in de 5e ronde zie ik...spannend!
haha ja maar ze zijn nu al allemaal 4 maanden en ook allemaal al weg !. ik ben wel grieperig.. bleghh maja 1 kitten heeft me buurvrouw.. en dat is zo schatje .. die slang die er trouwens tussen staat die heb ik ook echt !