aahh, hoe heet dat mannetje? hij zat in een tv serie, het was een beetje een sukkeltje. met zijn broek heel hoog opgetrokken en zijn bretels aan. een brilletje op. het is een negertje. hoe heet hij ook weer?? heb al zitten zoeken bij de cosbyshow, maar daar kon ik hem zo vlug niet vinden. wie oh wie helpt me uit de brand??????
jjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaa die bedoelde ik dank u (ik zei net tegen vriend dat hij zijn broek wel eens op mocht trekken (die hing nogal laag) en toen hij terugkwam was hij net steve urkel vandaar)
Ja daar vraag je me wat haha. Kan er niet meer op komen.,. Denk als ik hem zie dat ik het meteen weet. Ben zelfs een serie fan. Dus denken denken en denken.8) Familie matters, en zag ook bij de cosby show even youtube bekeken haha.
Family Matters Ik refereer ook nog wel eens naar hem, niet om de broek maar om dat zinnetje 'did I do that?'
dit is hem nu Google Afbeeldingen resultaat voor http://phreshdelivery.files.wordpress.com/2008/07/steven.jpg niet verkeerd opgedroogd haha
haha, dat zei hij inderdaad altijd. mijn zussen en ik roepen het nog wel eens en dan dat lachje erbij